Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Column Daphne Deckers

Gestart door Uffie, juni 05, 2012, 10:26:54 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Uffie

Is there any escape - A guy called Gerald

CJ

'anders, maar daarom niet minder mooi'... (:

MarkA

Wow, het lijkt zowaar alsof mevrouw Deckers goed onderzoek gedaan heeft en precies weet hoe het zit :D
Then, if you don't believe it all the magic is dead

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Fricai

Wow! Dat is het beste dergelijke 'stukje' dat ik er ooit over heb gelezen(!). :) Mooi en correct omschreven, en ook bijzonder helder voor zo'n korte tekst.
Niet verwacht in de telegraaf... Zacht gezegd, niet mijn favoriete blad. Maar nice!  :visibility:

bman

Echt een goed stukje  :klap: voor Daphne, eindelijk eens een goed artikel in de TeleGROF

Dutchamoeba

Briljant geschreven! Zo helder, en zo 'to the point'. Geweldig! :klap: :visibility: :visibility: :visibility:

Lizzie7


FlowerPower

Wow! Dit is echt goed! Ik hoop dat heel veel mensen dit gaan lezen en tot het besef komen dat 'geen seks willen' toch niet zo raar is dan als zij denken.  :klap:

AceVentura

 :klap: Wat een goede column !

Eigenlijk zou je hier een mooie reactie op moeten sturen naar haar, al is het alleen maar om te laten zien dat het gewaardeerd wordt. Als er iets super fouts had gestaan dan staan we vaak klaar met kritiek, maar dit mag eigenlijk ook wel gehoord worden.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Uffie

Daphne Deckers heeft een profiel op Hyves, http://daphnedeckers.hyves.nl/, als je daar zelf ook een profiel op hebt kun je haar een bericht sturen. Je kunt haar ook een krabbel sturen, maar dan leest je hele vriendengemeenschap mee, inclusief hun vrienden.
Maar ik ben het wel met helemaal met AceVentura eens dat Daphne hier veel mooie reacties op verdient!  :klap:  :visibility:
Is there any escape - A guy called Gerald

Dutchamoeba

Ik ben niet actief op Hyves.

Ienepien

Het lijkt mij nuttig om een reactie te schrijven uit naam van Aven, (door een mod), aan de Telegraaf.
Zulke reacties krijgen vaak een plaatsje in de volgende Vrouw.
Wie weet wat dat weer voor leden oplevert. :klap:

Dutchamoeba

Wat zou de deadline zijn? Het is nu al donderdag...

Ienepien

Het blad komt vrijdags uit, dus zal wel te laat zijn voor deze week.
Maar reacties achteraf kunnen ook meegenomen worden, als de redactie het interessant vindt. :)