Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

eindelijk herken ik mezelf

Gestart door Sofie, november 01, 2006, 04:32:24 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sofie

Na jarenlang denken dat ik 'abnormaal' ben, herken ik eindelijk een stukje van wie ik ben hier op dit forum !

Ik ben niet fout, ik ben gewoon wie ik ben.

Nu nog uitzoeken hoe we hier verder mee omgaan, maar voor mij is vandaag toch een groot licht beginnen branden. Ik ben niet zo snel emotioneel, maar ik heb hier toch wel met tranen in mijn ogen zitten lezen.

myra

Fijn dit te horen. Welkom op ons forum!  :cake:

comcast

Citaat van: Sofie op november 01, 2006, 04:32:24 PM
Na jarenlang denken dat ik 'abnormaal' ben, herken ik eindelijk een stukje van wie ik ben hier op dit forum !



Waar een forum al dan niet goed voor is  ;)

Welkom

:wave:

petra1963

Hoi Sofie,
Welkom ! Zoek en vraag hier rustig verder ! En wil je een stukje  :cake: ?
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Welkom Sofie!
Zin in een stukje  :cake: ?

Mag ik vragen wie we is, of bedoel je gewoon jezelf?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Stev

Citaat van: Sofie op november 01, 2006, 04:32:24 PM
Ik ben niet zo snel emotioneel, maar ik heb hier toch wel met tranen in mijn ogen zitten lezen.

En ik kreeg tranen in mijn ogen toen ik jouw reactie las  :wave:

Welkom!  :cake:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Jovi_Hobbes

Inderdaad Stev!
Ik herken het gevoel dat je beschrijft helemaal Sofie. Neem een heerlijk stukje  :cake: en laat het allemaal rustig op je inwerken. Hopelijk zien we je hier nog vaak terug  :wave:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sofie

'We', dat zijn mijn man en ik.
We zijn 8 jaar samen, hebben een fijn gezin, we hebben een goed leven, alleen is er al jaren het probleem 'sex'.
Ik heb er niks tegen, maar blijkbaar dus ook (bijna niks) voor.
De eerste 2 jaar samen viel dat allemaal wel nog mee, ik heb hem ook op voorhand gezegd (voor we gingen samenwonen) dat ik niet zo'n hoog libido heb( dat wist ik dan al uit vorige relaties, eens het 'nieuwe' eraf is hoeft het voor mij niet meer zo nodig), maar dat het zo erg ging worden dat hadden we geen van beiden kunnen voorzien.

Hij toont heel veel begrip, ik heb beseft dat hij mij wel heel graag moet zien om me hierin (bijna) niet te forceren, alhoewel het voor hem dan wel belangrijk is.

er is al vanalles door mijn hoofd gegaan de laatste jaren : zie ik hem wel nog graag ? hebben we wel de juiste keuze gemaakt ? is er lichamelijk of geestelijk iets mis met mij ?

door vandaag hier te komen lezen viel er zoveel op zijn plaats.

Hoe het verder moet...dat zien we dan wel weer.

Sismo

Welkom! Fijn om te horen dat je herkenning gevonden hebt. Lust je nog een stukje welkomst-  :cake: ?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Citaat van: Sofie op november 01, 2006, 09:46:50 PM
er is al vanalles door mijn hoofd gegaan de laatste jaren : zie ik hem wel nog graag ? hebben we wel de juiste keuze gemaakt ? is er lichamelijk of geestelijk iets mis met mij ?

Oh, dat herken ik zo erg.
Heel veel geluk samen!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

Welkom! Heel veel praten helpt en misschien vinden jullie samen een oplossing... Sterkte!
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Tempesta

Citaat van: Stev op november 01, 2006, 07:55:04 PM
Citaat van: Sofie op november 01, 2006, 04:32:24 PM
Ik ben niet zo snel emotioneel, maar ik heb hier toch wel met tranen in mijn ogen zitten lezen.

En ik kreeg tranen in mijn ogen toen ik jouw reactie las  :wave:

Welkom!  :cake:

Ik ook :D. Welkom Sofie :wave:.