Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ik ben net ingeschreven.

Gestart door Willem, november 28, 2006, 08:37:50 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Thiotric

* Thiotric prijst zelfkennis van de Aveners  ;) * Hey Willem !
A. Einstein: Common sense is the collection of prejudices acquired by age eighteen

Willem

Citaat van: elke op november 29, 2006, 08:09:45 PM
Probeer haar eens op AVEN te krijgen, wie weet helpt dat? Of zijn de problemen tussen jullie meer dan alleen van seksuele aard?


De problemen zijn (maar nu loop ik vooruit op mijn verhaal) van sexuele aard, maar als je eenmaal een wrok koestert, sleur je er "alles" bij ! (De spreekwoordelijke stok om de hond te slaan).
Dat proces heeft te maken met je karakter..
Maar het is een beetje een zinloos antwoord, hier, die zinnetjes, omdat ze nu buiten de context van het verhaal staan.
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Jovi_Hobbes

Hoi Willem, welkom hier neem gerust nog een stukje welkomst- :cake:

Jouw verhaal is inderdaad bijna het compleet tegenovergestelde van de verhalen van de meeste koppels op dit forum. Hopelijk heb je toch wat aan hun ervaringen. Je mag hier op het forum kwijt wat je wilt en ik hoop dat het uiteindelijk toch nog goed komt in je relatie  :wave:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Tempesta

Hoi Willem :wave:. Voel je vrij om wat dan ook te zeggen (of juist niet te zeggen). Wij zijn dol op nutteloze details en hebben enorm grote oren om lange verhalen aan te horen. En een rits op onze mond :D.

Zonnekind

Is het ondertussen al iets gebeterd? Heb je al wat meer kunnen praten en is er terug een positief lichtje te zien? Veel sterkte in ieder geval!
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.