Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Afstudeerproject 'Aseksualiteit'

Gestart door Coby, januari 10, 2011, 02:52:18 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Coby

Vandaag is het vragen-opstel-dag dus als het goed is, heeft iedereen ze tegen de avond sowieso!

Ienepien

Voor al diegenen die mee gaan werken....... :klap: :taart4:

Jovi_Hobbes

Ik heb de vragen ontvangen en ga er binnenkort even rustig voor zitten.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Coby


Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Dutchamoeba

En voor mij ook. Ik heb net eventjes de vragen bekeken, en ben van mening dat je goede, relevante vragen stelt. Dan kan de rest van je project toch eigenlijk ook niet meer mislukken...

myra

Met ons tweeën naar het interview gaan bedoel je Evelyn?  is goed voor mij hoor... Januari zit bij mij wel vol...Heb net aan coby gevraagd of het interview in februari ook kon...

Brummetje

Ik ga morgen invullen! Kan dat Coby?
Ik kan soms wat hard/bot overkomen: is niet mijn bedoeling.

Brummetje

#23
Citaat van: Evelyn Quinto op januari 15, 2011, 04:51:10 PM
wilt er iemand misschien mee afspreken voor het interview?
helemaal niet slecht bedoelt, maar ik vertrouw afspreken met mensen via internet nooit echt pesies  :P
Myra ofzo?  :) .. im just asking

Er is een kleine minderheid* die niet te vertrouwen is op i-net. En zeker zoiets, zoals op dit forum, is haast altijd wel te vertrouwen.

Ik heb hier nog nooit over nagedacht, wanneer ik afsprak met iemand van i-net, en dat heb ik toch al zo'n 8 keer gedaan.
En voor 2011 ook weer een "afspraak" om iemand te zien die ik alleen van i-net ken.

* Edit: Meerderheid moest natuurlijk minderheid zijn!
En het is zelfs al 8 keer voorgekomen dat ik iemand van i-net ontmoette.
Ik kan soms wat hard/bot overkomen: is niet mijn bedoeling.

Coby

Brummetje, natuurlijk kan dat haha, ik heb nog wel even de tijd voor mijn project :)
Myra en Evelyn, de eerste week van februari zou voor mij ook gaan. Laat me via PM maar weten wat jullie beslissen! En ik ben trouwens niet eng haha. Maar dat zeggen enge mensen vast ook.




Brummetje

Onverwachts eerder in kunnen vullen, je hebt m nu dus al Coby. :cheerleader:
Ik kan soms wat hard/bot overkomen: is niet mijn bedoeling.

Dutchamoeba


myra

Citeerje voordoen als iemand anders op internet is redelijk simpel
Dat is helaas, maar al te waar...Je moet gewoon kunnen liegen...zo simpel als iets

Dutchamoeba

Geweldig... Open ik de mail van Coby, krijg ik er gmail-reclame over 'seksuele aversie' bij...

Mannetje

Welkom in de wereld van Google en Gmail  :D
Diegene die die advertentie betaald wil heel graag centjes aan je verdienen om je alsnog te genezen van je aversie.