Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Erenion Gefeliciteerd!

Gestart door pinky, november 03, 2006, 08:23:48 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

 :D

Aaargh, stomme mensen dat ze op haarkleur afgaan.  >:( Doen alleen blonde mensen dat of ook/juist mensen met een andere haarkleur?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Ook andere mensen doen dat, hoor.. alleen dat merk je minder als je blank en blond bent..
En voor de echte blondie's heb je natuurlijk ook nog altijd kunstmatige intelligentie.. ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Citaat van: Ereinion op november 11, 2006, 03:42:28 PM
Aaargh, stomme mensen dat ze op haarkleur afgaan. >:( Doen alleen blonde mensen dat of ook/juist mensen met een andere haarkleur?

Hé daar zou ik eens op moeten letten.
Maar zoals ik al zei ligt het denk ik niet alleen aan mijn haarkleur. Als je rustig bent en je op de vlakte houdt denken mensen maar al te snel dat het feit dat je niets zegt ook betekent dat je geen inhoud hebt. Als je dan wel een zinnige opmerking maakt wordt die al gauw weggeveegd of genegeerd. Het ligt dan maar helemaal aan de situatie of ik er dan extra energie in wil stoppen om mezelf toch gehoord te laten worden. Soms is het wel leuk om mensen compleet de fout in te zien gaan omdat ze denken dat ze het beter weten.  >:D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

 :D
Wat jij zegt ervaar ik ook wel eens. Tot ik in Amerika in het reservaat terecht kwam. Daar waardeerden de mensen mijn rustige en afwachtende houding en bereikte ik er heel veel mee. Als ik een vlotte babbel had gehad was ik waarschijnlijk nergens gekomen. Sindsdien kan ik van mezelf ook veel meer waarderen dat ik zo ben. (hoewel ik af en toe ook wel een grote mond heb. Tja, ik leef nou eenmaal niet in een reservaat  :) )
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Citaat van: Jovi_Hobbes op november 11, 2006, 03:51:11 PM
Soms is het wel leuk om mensen compleet de fout in te zien gaan omdat ze denken dat ze het beter weten.  >:D

dat is soms inderdaad erg leuk.. >:D >:D Ik kan er soms ook erg van genieten.. >:D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

o oo ik breng het slechtste in Peter boven  :D

Citaat van: Ereinion op november 11, 2006, 04:03:00 PM
Wat jij zegt ervaar ik ook wel eens. Tot ik in Amerika in het reservaat terecht kwam. Daar waardeerden de mensen mijn rustige en afwachtende houding en bereikte ik er heel veel mee. Als ik een vlotte babbel had gehad was ik waarschijnlijk nergens gekomen. Sindsdien kan ik van mezelf ook veel meer waarderen dat ik zo ben. (hoewel ik af en toe ook wel een grote mond heb. Tja, ik leef nou eenmaal niet in een reservaat :) )

Het ligt inderdaad maar net aan de maatschappij of je gedrag wel of niet wordt geaccepteerd. Ik heb er eigenlijk zelf weinig problemen mee dat ik zo ben, helaas wordt het in deze maatschappij alleen niet altijd gewaardeerd. Maar ja, ik kan ook best een grote mond hebben, als je me echt boos maakt moet je uit de buurt blijven, maar het is wel heel moeilijk om mij echt boos te krijgen.

*nee, dit was geen uitnodiging aan jullie om te proberen wie mij het eerst boos krijgt  ::)*
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Het valt wel mee, hoor Jovi.. Meestal hebben die mensen het er dan er al ruimschoots naar gemaakt, voor mijn gevoel. Maar dan kan ik er inderdaad wel erg van genieten.... >:D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

Nog een uurtje (ja, de klok staat weer niet goed) en ze is JARIG.
Wie is de eerste? :wave:

MaankindJ

#38
pas maar op ik ben zeer goed in die dingen :P
*kzal nog wachten tot middernacht natuurlijk :P
happy.... nee nog nie :P :P
°°°every little thing is gonna be alright°°°

MaankindJ

heppie beurday toe joe
heppie beurday toe joeeeeeee
heppie beurday toe Ereinion
HEPPIE BEURDAY TOE JOEEEEE
* opend een doos met 1001 :cake: -jes en een lekker fles rode wijn ;D
gelukkig verjaardag!!!!
veel leuke dingen in het leven
en veel ervaring en ook veel muze om vanalles te doen en te maken
en veel cake maar een begin van 1001 is al goe ej ;) :p
amuseer je vandaag en laat maar veel mensen proficiat zeggen ;)
°°°every little thing is gonna be alright°°°

petra1963

Van harte gefeliciteerd, Ereinion !  :cake: ?
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Ereinion, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Een fijne dag met heel veel  :cake: ! En een verjaardags-  :-* op je wang!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

MMMM, nog meer cake! Wat is het toch heerlijk om jarig te zijn!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

solo

Dit topic is van 2006 en Ereinion is zeker een nieuw topic waard vandaar de andere :wave:
Het leven van een mens is ,
wat zijn gedachten er van maken

Ienepien

Wat flauw, deze is toch nog goed genoeg? ;)

Ik feliciteer je hier, Ereinion.  :handschudden: :knuffel:
Nog heel veel jaren erbij, en dat je maar gauw iets horen moge van je uitgever.
Een zoen op je wang,  :-* en een heerlijk stukje  :cake: