Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Afdwaal-verzamelbak

Gestart door Stev, september 12, 2007, 09:36:02 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pinky

Ja, kijk maar uit! Ik kan nog veel meer!

Ienepien


Willem

Citaat van: peter1963 op oktober 02, 2007, 01:52:03 AM
Pinky heeft een HELE lange arm ! Zij is ROBOCOP ! :flic:

Ik dacht Pick-Pocket !?  >:D
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Ereinion

Ik wilde het eigenlijk ergens anders posten, maar toen zag ik opeens een  :flic: voor me in gedachten en dacht ik dat ik het beter hier kon posten.

Sismo, ik vind je onderschrift erg leuk. Je hebt hem al weer een tijdje, maar ik wilde het toch nog even zeggen.  :wave:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Ja, hij is leuk.. :D Ik heb 'm al ergens op mijn computer staan, voor wanneer ik de spreuk nog eens kan gebruiken.. ;)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Ik had 'm ook al een tijdje opgeslagen, tot het tijd werd om 'm tevoorschijn te halen!  :D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

De bramen zijn nú rijp, Sismo. :D

Sismo

Ze zijn al op! (het struikje in mijn tuin is nog een beetje klein....)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

pinky

Is draken doden, prinsessen metamorfoses en appelsplukken ook genoeg om van elke dag een sprookje te maken?

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Stev

#59
Citaat van: Ereinion op oktober 03, 2007, 10:31:41 PM
Ik wilde het eigenlijk ergens anders posten, maar toen zag ik opeens een  :flic: voor me in gedachten en dacht ik dat ik het beter hier kon posten.

Hi, hi   :klap:
Het had ook bij "zeg iets liefs over een andere avenner" gekund  :D
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)