Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Weekend!

Gestart door Jovi_Hobbes, november 25, 2006, 07:46:51 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

elke


Sismo

Ook alleen als het moet!

Het is fijn heen en weer tussen hier en daar!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

elke

Zo een beetje rondzappen is een fijne bezigheid, maar ik ga nu bij mijnen Thiotric gaan zitten, ik zit hier weer al vee te lang!

Sismo

We kunnen de diagnose wel stellen: je bent inmiddels ook verslaafd! Welkom bij de club!  :D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

myra

nu de ehbo in het 3 woorden per post verhaaltje succesvol is gebleken, ga ik eens slapen. Tot morgen, Sismo!

Sismo

Heel verstandig! Welterusten!  :wave:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

comcast


Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

elke

Goede middag! Veel te lang in bed gelegen! :)

Sismo

Ik had de wekker gezet!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Het is hier in het verre oosten nog steeds ochtend hoor!  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Toch tijdverschil met Belgiƫ?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

elke

Waar zit jij dan, Ereinion?

Sismo

Ik ben geheel de draad kwijt in het 3-woorden-per-post-verhaaltje, dus ik ga maar eens nuttig stofzuigen. Dagdag!  :wave:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

elke

Ik zou dringend ook iets nuttugs moeten gaan doen  :D