Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

zebravrouw zoekt zebraman

Gestart door zwartkopje, november 19, 2007, 03:17:53 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ienepien

Citaat van: Pinky op november 23, 2007, 06:44:57 AM
Tip; probeer een combi Sonja bakker en Ienepien... Als je wil kan ik je het weekmenu van haar mailen?

Is altijd handig. Als je het doen wilt? :knuffel:

zwartkopje

#16
Oeps... nee, ik zit daar onder mijn echte naam (ra ra ra...) maar als je ze daar gaat lezen, kan ik ze hier niet meer posten want dan ken je ze al  :-\ of anders is dit natuurlijk ook een stimulans om er weer een paar te schrijven hé  :o hihi!

p.s. mijn echte naam komt in een van de colums voor (wist niet meer dat die er in stond) hihi!

groetjes,

voorlopig nog zwartkopje  ;)

Ienepien

Ja, dat had ik al gezien. Ik heb een dochter met die naam, vandaar. ;)

zwartkopje

 :klap: Leuk Ienepien!

groetjes,

zwartkopje

Sismo

Gevonden! Mooie naam!  :klap:
Er was wel een Zwartkopje, maar die was ouder dan jij!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

loganmanticore

post verwijderd op vraag van gebruiker

pinky

Ik heb ook moeite met mijn weblog bijhouden. Haha. En dan krijg ik weer mailtjes en telefoontjes wanneer mijn volgende verhaaltje nou weer komt....

Ienepien


pinky

Tsja, eigenlijk is dat best erg!

Sismo

Zo lang je maar leuke dingen meemaakt, is het toch niet erg dat je geen tijd hebt om diezelfde dingen op te schrijven?  :D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

pinky


Ienepien

Ja, maar dan kunnen wij niet meegenieten. :(

pinky

Haha, nou ja, ik zal zdeker proberen wat vaker wat op mijn log te zetten! Dat moet ook wel, nu thuis mensen mailtjes beginnen te sturen met wanneer ik weer wat plaats, zelfs gaan bellen etc. Dat beantwoorden kost me meer tijd dan wat op de site zetten, haha! Dus dat ga ik maar braaf doen dan!

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

zwartkopje

enne... waar kunnen we je weblog vinden???
hint, hint!

groetjes,

zwartkopje