Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Winkelpret

Gestart door zwartkopje, november 23, 2007, 12:55:04 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

zwartkopje

(euhm... ook echt waar)




Sleur, sleur, sleur
wat een hard labeur

ik kijk, kies en keur
ga af op de reclame
of op de geur

soms moet ik me bukken
en hoor je me astmatisch puffen
soms hef ik me een breuk

Kijk, ik heb zélfs kleur op mijn wangen
maar jij ziet de bui al hangen
je denkt: straks kruipt ze weer in bed
en zegt ze néé tegen al de rest

sleur, sleur, sleur
wat een hard labeur

als je geen auto hebt!

MaankindJ

hehe mooi ding
geeft een kort beeld van die kuttige macht van de media die ons verplicht te consumeren
blijven doorgaan !
ps: niet te veel consentreren op het noodzakelijk meoten rijmen ;)
°°°every little thing is gonna be alright°°°

Ienepien

Ja, je bent best een aanwinst voor het forum. Leuk geschreven. :D

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

#4
Ja, leuk !

En ik las laatst ook een bericht.. Vrouwen geven meer om shoppen dan om sex, zeggen ze. En zeggen onderzoekers.  Het gedichtje past daar wel bij.. ;D

Zie dit bericht van vrouw.blog.nl :
Vier op de tien vrouwen slenteren liever met tassen vol nieuwe kleding van winkel naar winkel dan dat ze hun partner de kleren van het lijf scheuren voor een potje heftige seks, zo blijkt uit een Brits onderzoek, beschreven in de Daily Mail. Sterker nog: de helft van alle vrouwen met meer dan 20 jaar huwelijk achter de rug, zouden gelukkiger zijn zonder seks. Zonder hier al te veel van mijn privéleven bloot te geven, wil ik toch even de kanttekening plaatsen dat shoppen ook wel héél erg leuk is...


'Seks is een essentieel onderdeel in een liefdevolle relatie. Vrijen is het meest intieme en geeft fysieke en emotionele connectie met je partner. Geen seks hebben betekent dat er fundamenteel iets fout zit. Op die manier lijkt het alsof partners als broer of zus samenleven en dat kan niet de bedoeling zijn', aldus de experts.

Aan de mannen ligt het niet. 72 procent van alle vrouwen vinden hun partner, zelfs na jaren, nog aantrekkelijk. Wel is het huwelijk duidelijk alle charme kwijt. De huwelijksnacht doet er helemaal niet meer toe, een derde kwam zelfs niet tot seks op hun eerste nacht. Eén vijfde van alle dames tussen 45 en 54 jaar trouwt reeds voor de tweede keer, en velen tekenen nog voor hun tienjarig jubileum de scheidingspapieren.
Negentig procent van alle ondervraagden voelt zich 'gelukkig getrouwd'. (Een getal waar ik mijn vraagtekens bij zet!)37 procent van alle ondervraagden heeft meer dan één of twee keer seks per week. Bij een derde mag het aantal keren seks best omhoog. 
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

MaankindJ

ja shoppen heeft toch wel iets verslavend loek he (maar mij zie je nooit in een c&a sorry,het zijn andere 'soort' winkels hehehe)
Citeer'Seks is een essentieel onderdeel in een liefdevolle relatie. Vrijen is het ...blablabla
ok 'jaja' ??? tis belangrijk maar door dat te zeggen laat je de mensen er alleen maar meer op focussen en zeggen dat het perfect moet zijn zoals in de films en... grrr :geezer:
°°°every little thing is gonna be alright°°°

loganmanticore

post verwijderd op vraag van gebruiker

Jovi_Hobbes

Citaat van: peter1963 op november 23, 2007, 11:23:35 PM
Geen seks hebben betekent dat er fundamenteel iets fout zit. Op die manier lijkt het alsof partners als broer of zus samenleven en dat kan niet de bedoeling zijn', aldus de experts.

Daar heb je de broer en zus weer  ::)

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ienepien

Aantal scheidingen omhoog omdat men sneller in het huwelijksbootje stapt? Nee, dat heb je mis.
Vroeger (in mijn tijd) was samenwonen helemaal uit den boze. De alternatievelingen die het wél deden, dat noemden we toen "hokken".
Iedereen trouwde gewoon vanuit het ouderlijk huis. Omdat het zo hoorde. Kom daar tegenwoordig nog eens om. Alleen de gelovigen van bv streng Gereformeerden, daar gebeurt het nog wel. Tegenwoordig trouwt men pas na jááren van samenwonen, meestal als er een kind op komst is. En zelfs dan nog niet eens. Mijn oudste dochter woont al 8 jaar samen, heeft een kind van 2 1/2, de tweede op komst, en is níet getrouwd. Heel normaal tegenwoordig. :D

loganmanticore

post verwijderd op vraag van gebruiker

petra1963

Scheiden hip ? Wat een sukkels !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Ik wil nooit scheiden! Als ik trouw zal ik alles doen om dat zo te laat. Ik ga in elk geval niet twee keer trouwen. Never!

Trouwens, in een enquete waarin 90 procent zegt gelukkig getrouwd te zijn...eeuhm, missschien is niet iedereen even eerlijk? Ik denk dat die twee keer per week zeker niet klopt. Tenzij dat de net na 2 maanden relatie en nu net getrouwde stelletjes zijn...

myra

Citaat van: peter1963 op november 23, 2007, 11:23:35 PM


'Seks is een essentieel onderdeel in een liefdevolle relatie. Vrijen is het meest intieme en geeft fysieke en emotionele connectie met je partner. Geen seks hebben betekent dat er fundamenteel iets fout zit. Op die manier lijkt het alsof partners als broer of zus samenleven en dat kan niet de bedoeling zijn', aldus de experts.



:banghead: :banghead: :banghead: :banghead:

ok, dit vind ik dus een narrowminded uitspraak...Nooit van AVEN gehoord, experts?

Jovi_Hobbes

Waarschijnlijk niet. Ik denk dat het experts zijn in het ontkennen van het bestaan van AVEN.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

Nou niet van AVEN, maar van jullie. Weet je, ik denk dat ze voor de meeste mensen wel gelijk hebben. Vooral de mannen dan. Voor hen is hetbelangrijk. Maar dat fundamenteel weet ik niet. Ik denk dat er in veel relatie meer fundamenteel iets fout zit in de communicatie. En dat betekent niet dat die stellen dan geen sex hebben, maar kan wel een gevolg ervan zijn. Net zoals scheiden.