Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Fanclub van Jovi Hobbes

Gestart door Sismo, maart 07, 2007, 12:22:10 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Citaat van: Jovi_Hobbes op maart 12, 2007, 01:25:42 PM
Liegen? :o Maar dat mag toch helemaal niet?
Maar oké, als je wilt dat ik lieg: ik heb een hele mooie villa met 7 slaapkamers, een zwembad in de achtertuin en 3 limousines met privéchauffeur.

3 limousines nog wel! En hebben ze alledrie een eigen chauffeur of is er 1 chauffeur voor alledrie de limo's? Trouwens, met dit weer is een zwembad in de tuin heerlijk! Geluksvogel!

Enneh, zolang mensen weten dat je liegt, dan maakt het niet uit...dan mag dat!

Jovi_Hobbes

Da's waar want dan heet het opeens fantasie  :D
Alle drie de limo's hebben natuurlijk een eigen chauffeur. Ze hebben ook allemaal een andere kleur dus de chauffeurs hebben allemaal een eigen bijpassend uniform.

Citaat van: Stev op maart 12, 2007, 09:09:42 PM
... en die van de politieagent? Hoe is het toch ooit zover gekomen ;D

Als je bij het allereerste berichtje begint te lezen en vervolgens alle andere 27.000 berichtjes kom je er vast wel weer achter waarom dat nou ook al weer was  ;D Dat is dan meteen een mooie test om te zien hoe lang je wakker kunt blijven... Ik gok dat je toch wel een dag of 4 nodig zult hebben om alles nog eens te lezen  ;)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

 :o Hoe leuk het hier ook is, dat zou toch wel een straf zijn!  :D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Alleen al omdat je dan de nieuwe berichtjes pas heel laat ziet  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Stev kan ook alleen haar eigen berichtjes teruglezen, dan kan ze tellen hoe vaak ze  :flic: heeft laten optreden!  ;)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Dan heeft ze vast meer dan tien vingers nodig om op te tellen  :schater:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Ze heeft het net toch al weer gedaan!  :o (bij de leeftijd-poll)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Het is vast een verslaving. Ik vind dat we haar moeten helpen met afkicken
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

We moeten een afkickcentrum inrichten voor haar!  :'(
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Sismo

Ik heb even ge-big-brotherd...Stev is haar eigen profiel aan het bekijken, ze is vast aan het tellen!  :D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Dit is een fanclub van Jovi Hobbes!!!  :flic:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Citaat van: Stev op maart 14, 2007, 09:33:19 PM
:flic:

:rollol:

Maar Stev heeft gelijk, dit is een fanclub en het is hoog tijd dat ik al mijn fans bedank: voor iedereen zoveel  :cake: als hij/zij maar kan eten.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?