Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Partner gevonden via dit forum?

Gestart door X-U, juli 09, 2008, 08:52:23 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

I-lady

Lijkt mij ook leuk,zou me erg fijn lijken om een relatie te hebben waar je wel intimiteit hebt maar niet de druk van sex.

jojo83

Daar sluit ik me ook helemaal bij aan!
En mijn ervaring tot nu toe is dat een relatie met een seksueel iemand toch erg lastig is. Of je moet toegeven aan zijn seksdrang of het levert alleen maar frustraties en verwijten op.

Mannetje

Na al die reacties op de site die ik lees over hoeveel problemen sommige stellen met elkaar hebben (de één wel en de ander niet aseksueel), zit ik eigenlijk niet te wachten op een relatie met een seksuele vrouw.
Al dat gedoe en getouwtrek, tot therapeuten aan toe. En continu die druk, nee daar heb ik echt geen zin in.
Maar ja, liefde heb je niet echt in de hand.
Gelukkig ook wel reacties van stellen waarin dit minder een probleem is.

En ik hoop hier toch ook een keer ooit mijn succesverhaal te kunnen plaatsen  :D

Voordat ik hier actief werdt had ik daar géén denken aan. Mannetje en ooit een relatie, nou dat hield ik niet voor mogelijk.
Maar dat roer is nu echt omgegooid. Toch een beetje voor mij eigen een persoonlijk succes. Weer een stap verder. 

Ienepien

Geweldig Mannetje.  :klap:
We zijn hier met z'n allen ook therapeutisch bezig. ;D

avenue

Ik zou me nooit onder druk laten zetten. Dat lijkt me vreselijk. Dus dan maar geen relatie. Hoe leuk die man me ook lijkt!

Gr. Avenue

I-lady

Nou heel herkenbaar..met als gevolg dat als je niet aan de druk toegeeft dat ze dan maar vreemdgaan {is mij overkomen},waardoor je weer een stukje vertrouwen in de mensheid kwijtraakt.Ik zie ook heel erg op tegen weer een relatie met een seksueel..merk dat ik daarom alle mannen op afstand houd nu.Ik wil gewoon niet die polonaise aan m'n lijf..

avenue

#36
Hee I-Lady,

Dat herken ik ook heel erg. Ik sta uberhaupt niet eens open voor mannen. Ik vind het al eng om echt met ze in contact te komen,
waardoor ik ze ook al op afstand hou. Jammer want je kan daardoor ook een heel leuk contact mis lopen. Ik kies ook liever het zekere voor het onzekere.
Ik had ook al gedacht van; nou, dan gaat mijn partner de sex toch elders zoeken? Maar dat lijkt me inderdaad ook niet ideaal. Dan moet je wel sterk in je schoenen staan!

Gr. Avenue

Geoffrey

Ik vind het zelf ook super dat mensen elkaar kunnen vinden via dit forum!!!!  8)

Ik hoop in elk geval ook eens iemand te kunnen vinden!! Een relatie met een seksueel iemand zou ik in elk geval niet zien zitten... volgens mij is dat ergens ook niet eerlijk, want je kunt niet voldoen aan verwachtigen die je partner wel heeft.

:)

albie

ik heb mischien ook geluk  :klap:
ik heb met brummetje op 15 augustus een date geplant staan, we gaan met zn 2tjes naar het noorderdierenpark in Emmen...
Vind t wel spannend want t word me eerste date met n meid  :)   ;D




jojo83


albie


Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Mannetje

We hebben inmiddels kunnen lezen dat het een groot succes was !

Ienepien


pinky

Ik denk dat we er weer een (pril) stelletje erbij hebben. Jeeuhhj! Of juich ik nu te vroeg?