Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

emotionele banden

Gestart door myra, oktober 25, 2005, 11:58:29 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ChibiFirli

Citaat van: Tempesta op oktober 27, 2005, 09:52:23 PM
Temp is prima hoor, had zelf nog niet zo aan afkortingen gedacht eigenlijk.

Zal ik je een PM sturen of zal ik de rest van de leden ook met mijn (nog korte) verhaal vervelen?
Gooi het in de groep ;D. Mijn beperkte levenservaring zegt me dat mensen meestal veel interesse hebben in het horen over liefdesperikelen/relaties ... zowat alles er rond.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Knoddepropje

Ik heb zeker interesse! Laat maar horen dus!

Tempesta

Wat een interesse ;D.

Er zat sinds september een nieuwe jongen bij college. Hij had een beetje een rustige uitstraling, maar was niet verlegen of zo. Ik voelde me gelijk bij hem op m'n gemak, en vanaf dag 1 dacht ik al: hmm, dat zou wel eens wat kunnen worden!
En alles wat hij die weken erna liet zien qua karaktertrekken maakte hem leuker en leuker. Ik ging wat vaker "toevallig" naast hem zitten, zelfs saaie colleges werden een beetje spannend (altijd handig natuurlijk ;))
Op een ochtend hadden we het erover waarom we dit vak aan het volgen waren. Hij zei: "mijn vriendin heeft dit vorig jaar gevolgd, en....".  :'( :'( :'( was mijn eerste gedachte. Mijn tweede gedachte was of hun relatie stevig was of dat hij wel weer zin had in een nieuwe vriendin  :schater:.

Anyway, ik ben geen relatieverbreker dus ik heb verkozen maar op de achtergrond te blijven. Maar het is wel de eerste jongen waar ik in geïnteresseerd ben sinds mijn laatste pijnlijke relatie-ervaring anderhalf jaar terug. Ach, ik zie hem volgend jaar weer bij het vervolgcollege, en misschien is hij dan single  :D.

TBW

Ik zou juist op dezelfde manier gehandeld hebben!

Ben trots op je, Temp!  :D

Kunt misschie voorstellen samen een 'werk'college te volgen  :schater:.

Tempesta

Citaat van: TheBlackWatch op oktober 31, 2005, 12:59:46 PM
Ben trots op je, Temp!

;D
Ik geloof toch niet in DE WARE, dus er zijn genoeg andere vissen in de zee!

Knoddepropje

wel knap hoor!
Maarre, wat ga je doen dan als ie straks wel single is? neem aan dat je hem niet hebt gevraagd hoe dat ie seksueel gezien in elkaar zit?

Tempesta

Hier bestaat zo'n prachtig Engels spreekwoord voor: I'll cross that bridge when I get there. Wie weet hoef ik al die moeite helemaal niet te doen ;).

TBW

Soms wordt een brug ook opgeblazen voor je er bent, of wordt er een andere brug ingehuldigd die de weg korter voor je maakt...

[/metaforen]

Tempesta

Deze brug-metafoor kun je flink doorvoeren  ;D.
Misschien komt er in plaats van een brug een tunnel, of een omleiding, of is de brug helemaal niet nodig omdat de rivier gedempt is. Of zo. Snap je  :schater:.

phate

en dan komt phate er even tussendoor om te vertellen dat hij op dit moment ook wel iemand bijzonder graag mag.

Knoddepropje

Oh ja? Vertel! Wie? Wat? Waar? Hoe?

phate

mijn klasgenoot ze is singel maar wel sexueel (logisch maar toch) op school en we hebben heel veel gemeen en kunnen elkaar overal doorheen slepen eigenlijk (nu is ze nog een goede vriending maar dat kon wel eens gaan veranderen) :P

Ereinion

Klinkt goed, Phate.
Hou je ons op de hoogte?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Knoddepropje

Nou leuk!
Wel doen hoor! (Ons op de hoogte houden!)

phate

altijd hou ik jullie op de hoogte. Maar is het wel verstandig?