Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

te lang maagd..

Gestart door Eddy, oktober 05, 2006, 09:08:06 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

pinky

Oh jah. Heh bah. Misschien moet ik maar gewoon met heel veel mensen omgaan. Haha. dan weten ze helemaal niet meer wat ze moeten denken. Of ik moet het langzaam opbouwen. Of ik kan ook een dubbelganger inhuren, zodat het net lijkt alsof ik met niemand ben, maar stiekum toch wel, omdat ze mijn dubbelganger hebben gezien. Of...

* Pinky wordt gek van de mogelijkheden. Is hele complottheoriën aan het bedenken om familie op het verkeerde been te zetten*

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

Ga ik doen! Dat is de beste oplossing!

* Pinky pakt haar koffers *

petra1963

En de uitvoering op twee november dan ?  :o :78:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Tempesta

Pinky emigreert op 3 november :D.

pinky

Eeuh, oh ja. En mijn studie ook nog. Doe wil ik nu wel gaan afmaken hoor. Hmm, misschien moet ik gewoon ook een spandoek voor het raam hangen. Nou nog een pakkende tekst! Hey wayt als ik erop plak "Nobody knows I am asexual!" Dan hebben ze pas echt wat om over te roddelen! En meteen weer een stukje voorlichting voor jullie. Want reken maar dat ze dat gaan opzoeken!  :schater:

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

 :D Nou als ik de roddels zat ben dan doe ik dat wel. maak ik een foto ervan en zet 'm op de site. oké?  ;D

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Citaat van: Pinky op oktober 17, 2006, 03:22:09 PM
Eeuh, oh ja. En mijn studie ook nog. Doe wil ik nu wel gaan afmaken hoor. Hmm, misschien moet ik gewoon ook een spandoek voor het raam hangen. Nou nog een pakkende tekst! Hey wayt als ik erop plak "Nobody knows I am asexual!" Dan hebben ze pas echt wat om over te roddelen! En meteen weer een stukje voorlichting voor jullie. Want reken maar dat ze dat gaan opzoeken!  :schater:

Geweldig ! Doen !  ;D ;D :schater:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

HAHA, jullie willen wel erg graag dat ik het doen he? Nou ja zeg! Maar zo erg is het geroddel nog niet. Mijn broer woont er ook net twee weekjes ofzo. Ik ben benieuwd of ik dit weekend nog wat krijg te horen. Als dat zo is dan plak ik het wel op mijn raam. Anders krijg ik alleen maar reacties dat ik RAAR ben. Echt RAAR. Gaan mijn ouders zich weer zorgen maken, me om de dag bellen ofzo. Weet ik het. Dat je die bezorgde blikken krijgt, weet je wel? Dus, als het zover is, zet ik het op de site. Geen prbleem. Maar nu nog niet! Is het iets te vroeg voor. Mischien loopt het wel gewoon los! (oh wat ben ik soms ook een kip ook zeg!)

Tempesta

Wat je ook gaat doen Pinky (of niet), vermaak je in ieder geval :schater:.

pinky

Haha, dat sowieso. Problemen zijn altijd leuker op te lossen met humor dan met boos worden ofzo. Dat probeer ik dan ook maar te doen. Kan niet altijd, maar in dit geval wel ja!

Zonnekind

Ik woon ook in een vreselijk roddeldorp. Hier komt dan nog eens bij dat mijn familie nogal groot is en ook vrij gekend dus alles wordt meteen doorgegeven. Op een gegeven moment liep ik met mijn neef over de markt. Nog geen uur later vroegen mijn grootouders met wie ik naar de markt was geweest want ze hadden al gehoord dat ik daar met mijn lief rondhing... ongelooflijk.
Mijn grootmoeder is zelf zo iemand die "stiekem" van achter het gordijn staat te kijken als de overburen thuiskomen, vertrekken, kuisen of andere praktijken uitvoeren :schater:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

pinky

Achter de geraniums? Nou mijn oma doet dat ook als ze thuis is, maar verder is ze heel lief hoor. Ze belt mij alleen op als ze hoort dat er echt iets mis is. Dus geen roddeloma gelukkig. Of niet zo heel erg tenminste.  ;D