Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Familie met depressie

Gestart door pinky, augustus 17, 2008, 01:33:45 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pinky

Knap hoor! Sterkte!  :knuffel: Enneh, respect! Ik weet uit ervaring hoe het is!

petra1963

#31
Zaterdagmiddag voelde ik mijn depressie wat minder worden. daarna kwam íe weer terug, maar gistermiddag was ik op het Romeinenfestival in Nijmegen, en toen werd het ook minder. En voilá: tot mijn grote verbazing stond ik vanochtend op, en mijn depressiviteit was weg ! Rara....

Ik ben wel naar mijn psychiater geweest, en ik heb haar verteld dat mijn depressie vanochtend plotseling foetsie was ! Zij merkte dat ook wel aan mij, en was er blij mee. Het was dus inderdaad een tijdelijke ( maar flinke) schommeling. Ze heeft mij de gewone medicijnen voorgeschreven. Misschien verhoog ik de dosis zelf wat als de depressiviteit terug komt.

We hebben daarna nog zwarte grapjes zitten maken. Ze gaat op vacantie, voor een maand. En ze zei dat ik als er wat was altijd haar vervanger kan bellen. Nou ben ik dat niet van plan, maar je weet nooit. Dus ik zei haar dat ik haar vervanger wel zou bellen met de boodschap dat ik NU op de Waalbrug stond, reeds met een been aan de foute kant van de railing.. >:D

Ze moest lachen, en zei dat ze in dat geval zou zeggen: doe wat je niet laten kunt.. Dus die had ik weer terug..  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

Peter, niet zulke enge dingen denken.  :banghead:
Trouwens, mensen die dat soort dingen vertellen, doen het meestal niet. :-\

petra1963

Daarom. Ik doe ze niet. Mensen die niets zeggen, bij wie je het wel voelt, maar bij wie je niets kunt doen. Dat is veel enger..  :'(
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

Dat onverwachtte..... en dat je niet weet waaróm.  :banghead:
Dat is inderdaad het ergste.

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

 :knuffel: Ik ben blij dat jij je inmiddels weer beter voelt!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Dank je, Ereinion..  :knuffel:

Maar sinds vanavond is het weer mis: ik zit weer in een angstaanval: huilen, braken, pijn, angst, de hel is weer los gebarsten. Er staat weer een plastic teil in mijn kamer.. En ik zie erg op tegen de nacht..

Maar ja, ik moet er blijkbaar weer doorheen.. :78: :78: :78: :78:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

 :knuffel: Hopelijk viel de nacht een beetje mee?  :knuffel:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien


Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Inmiddels ben ik gelukkig weer wat opgeknapt.. De fysieke crisis trok eerst weg, en daarna langzaam de angst. Er zit nog wel angst van binnen, maar het gaat weer langzaam de goede kant op. Gelukkig !  :)

En: dank voor alle knuffels..  :D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien


Jovi_Hobbes

WE hebben er nog veel meer, dus roep het maar als je er nog een paar nodig hebt.
Hier alvast één op voorraad  :knuffel:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Ik ben echt blij met de  :knuffel: -smiley, maar soms zou ik willen dat er meer was dat ik kon doen...
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.