Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Even Afreageren! AARGH!!!

Gestart door pinky, september 24, 2009, 03:49:38 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Ja, dat denk ik ook wel.
Laat het even weten, wil je? Bel je ons dan op? :rollol:

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Don't call us, we'll call you!  :schater:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

logan

.Sometimes it's only madness that makes us what we are..


-when death is at your doorstep... will you let him in?-

Jovi_Hobbes

Pas alleen wel op als je internetverbinding via je telefoon loopt, anders zijn we je weer kwijt!  :o
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ienepien

Ik heb hier nog even een site waar je je kan laten registreren, of eventueel per telefoon.
https://www.bel-me-niet.nl/

jojo83

Ik wil me ook graag even afreageren!!! Vanmorgen voor het eerst sinds mijn stembandoperatie 1,5 maand geleden een uurtje les gegeven. Op moment zelf ging het nog best aardig, dus ik was al blij! Vanmiddag hield mijn stem er echter mee op en als ie het nu soms even doet is hij verschrikkelijk hees en klinkt echt zwaar beroerd!!!  :78: Het is zo ontzettend frustrerend!!!!!
Ook omdat het wel je stem is. Ik klink nu nog steeds zo anders en dat kan een half jaar tot een jaar duren!!! Ik wil mijn oude stem terug
BAAL BAAL BAAL BAAL BAAL

Mannetje


Ienepien


logan

.Sometimes it's only madness that makes us what we are..


-when death is at your doorstep... will you let him in?-

pinky

Oeh ja, je stem is wel een stukje identiteit! Lijkt me zeer zeker niet leuk deze kwijt te raken (hoewel die bij mij wel iets zwaarder mag klinken, maar goed, ik denk dat de meeste operaties het tegenovergestelde doen!)
Ik ga voor je duimen dat je eigenste stem snel weer terug is. Sneller dan pas over een jaar! Want dit sux natuurlijk big time!

jojo83

Dank jullie wel allemaal voor de knuffels! Dat doet wel goed!!!

En wat je zegt Pinky klopt helemaal. Stem is een stukje identiteit en als je opeens anders klinkt is dat vreemd. Soms heb ik nu een hele lage hese stem en soms maakt mijn stem opeens een heel rare uitschieter omhoog. Brrr....Ik oefen me helemaal gek met logopedie-oefeningen in de hoop dat dat helpt om mijn stem weer normaal te krijgen

Mannetje

Inderdaad is een stem een stukje identiteit. Ik maak er handig gebruik van tijdens mijn werk met onder andere bellen.

Jovi_Hobbes

Het komt vast weer goed Jojo, maak je maar niet teveel zorgen  :knuffel:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?