Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

partner stelt zich voor

Gestart door caatje, augustus 11, 2008, 10:08:05 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ienepien

#30
Citaat van: Jan op augustus 21, 2008, 11:49:47 PM
Stel je voor dat er iemand is die tot de basis kan doordringen, dat is mss wel een enorm taboe en erg eng?
Werken aan communicatie blijft enorm belangrijk. Gezien het citaat lijkt het mij nog niet compleet.


Jan, kan je in dit verband eens uitleggen, wat je bedoelt met "de basis"?
Wat wil jij bereiken met communicatie? Bij de basis komen? En wat is dat dan?
En denk je, dat je dan het probleem hebt opgelost, en de sex wél gaat zoals het "normaal is"?

Jovi_Hobbes

Citaat van: caatje op augustus 21, 2008, 08:41:32 PM
confronterend hier, om van anderen hetzelfde te horen als van mijn man. Is vaak zijn letterlijke antwoord als ik hem de vraag stel: "weet je wel hoe lang het gelden is".... zijn antwoord: "ow, zo lang, lijkt veel korter".

Wat dat betreft hebben we dus echt een wat andere perceptie van de realiteit dan de gemiddelde persoon...
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Jan

Citaat van: Ienepien op augustus 22, 2008, 10:39:27 AM
Citaat van: Jan op augustus 21, 2008, 11:49:47 PM
Stel je voor dat er iemand is die tot de basis kan doordringen, dat is mss wel een enorm taboe en erg eng?
Werken aan communicatie blijft enorm belangrijk. Gezien het citaat lijkt het mij nog niet compleet.


Jan, kan je in dit verband eens uitleggen, wat je bedoelt met "de basis"?
Wat wil jij bereiken met communicatie? Bij de basis komen? En wat is dat dan?
En denk je, dat je dan het probleem hebt opgelost, en de sex wél gaat zoals het "normaal is"?

De basis = de ware -ik- van de partner.
Bij de basis komen: de ware ik van de partner bereiken, heel moeilijk, maar wel essentieeel om elkaar te begrijpen.
Dat geeft overigens nog geen -garantie- voor normale sex, dat heb ik ook niet geschreven.
Echte communicatie is de basis. Verder is er niets te voorspellen.

Ienepien

Alleen die ware "ik", hoe weet je dat je die bereikt hebt? Als je jezelf al niet eens kent? :-\

petra1963

En wat is dat 'ware ik' dan ?  :-\
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jan


petra1963

Ik ben een beetje allergisch voor dat soort begrippen.. sorry...
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)