Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Nog een Amoebe erbij

Gestart door «-o-Lantos-o-», januari 17, 2006, 01:24:19 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

«-o-Lantos-o-»

Halo mede amoeben, lol

Nou, ik heb al maanden geleden een uitnodiging van Chibifir en Myra ontvangen om deel te nemen aan dit forum. Ik had het echt druk met school en privé zaken waardoor ik geen tijd had om daadwerkelijk lid te worden en bij jullie aan te sluiten. Maar nu ben ik er!!
Mijn naam is Runis, ik ben 23 jaar oud en zit nu op kamer in Arnhem maar studeer SPH in Nijmegen. Ik ben al een jaar of 2 ( als ik me niet vergist) lid van de engelse Aven forum.
Heb al eens een keer mijn hele aseksueel verhaal daar achtergelaten en jammer genoeg heb ik geen zin om het weer hier te schrijven.
Daarnaast heb ik vaak meegedaan aan mediums om aseksualiteit meer bekend te maken door deel te nemen aan een boek, tijdschrift artikel ( Nederlands en Duits) en een interview voor een Pilot voor het programma Kopspijkers maar die ging helaas niet door.
Nou, ik weet echt niet wat ik nog meer kan vertellen. Dus als er vragen zijn vraag raak!

Ik heb een redelijk heftige periode achter de rug, maar ik hoop dat ik vanaf nu meer actief zal zijn online op dit forum. En ook nog mijn bijdrage geven wanneer er aseksualiteit in de media voorgebracht moet worden.

Nou, proost! Voor een gezellige forum! Haha

Groetjes!!

Runis
~The Soul That Can Speak Trough The Eyes Can Also Kiss With A Gaze~
~There Is A Darkness Living Deep In My Soul That Still Has A Purpose To Serve~
~When Did I Realise That I Was God? Well I Was Praying And Realised That I Was Talking To Myself~
~Death Is Not The End But The Begining Of Eternity~

TBW


myra

welkom Runis! Ik herinner me idd je naam al eens gezien te hebben in een artikel in de pers.  Ook hier delen we de AVEN-cake met massa's uit  :cake:  ;D

Sammy

Hoi Runis  :wave:

Citaat van: <-o-RuNiS-o-> op januari 17, 2006, 01:24:19 AM
Ik ben al een jaar of 2 ( als ik me niet vergist) lid van de engelse Aven forum.

Dan heb je wss al genoeg  :cake: gehad. :P

Citeer
Heb al eens een keer mijn hele aseksueel verhaal daar achtergelaten en jammer genoeg heb ik geen zin om het weer hier te schrijven.

Heb je mss linkje naar dat verhaal?

Ereinion

Welkom Runis!
Fijn dat je nu de tijd hebt om hier rond te hangen.  :cake: van mij!!!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

«-o-Lantos-o-»

Citaat van: Sammy op januari 17, 2006, 01:30:57 PM
Hoi Runis  :wave:

Citaat van: <-o-RuNiS-o-> op januari 17, 2006, 01:24:19 AM
Ik ben al een jaar of 2 ( als ik me niet vergist) lid van de engelse Aven forum.

Dan heb je wss al genoeg  :cake: gehad. :P

Citeer
Heb al eens een keer mijn hele aseksueel verhaal daar achtergelaten en jammer genoeg heb ik geen zin om het weer hier te schrijven.


Heb je mss linkje naar dat verhaal?

Huh? wat bedoel je met WSS en MSS?  ???

En euh iedereen bedankt voor jullie warme welkom, ik voel me al thuis hier  :D.

Maar ik was echter benieuwd over iets: aangezien dat hier de Nederlandse forum is, zijn jullie dan Vlaaitjes aan het uit delen in plaats van cakes? :cake:  :P hahah,,was maar een vraag  ;D
~The Soul That Can Speak Trough The Eyes Can Also Kiss With A Gaze~
~There Is A Darkness Living Deep In My Soul That Still Has A Purpose To Serve~
~When Did I Realise That I Was God? Well I Was Praying And Realised That I Was Talking To Myself~
~Death Is Not The End But The Begining Of Eternity~

Ereinion

Vlaai is wel heel erg limburgs  :D. Maar wat jij wil, ik heb liever bitterkoekjescake. Geen worteltjes in ieder geval, die is me dit weekend aangebrand.  ;D

wss = waarschijnlijk
mss = misschien
Of ik lees het ook altijd verkeerd  :-\
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

«-o-Lantos-o-»

Citaat van: Ereinion op januari 17, 2006, 03:03:48 PM
Vlaai is wel heel erg limburgs  :D. Maar wat jij wil, ik heb liever bitterkoekjescake. Geen worteltjes in ieder geval, die is me dit weekend aangebrand.  ;D

wss = waarschijnlijk
mss = misschien
Of ik lees het ook altijd verkeerd  :-\

Ooh in die geval doe mij een Schwarzwalderkirschschnitt haha.  ;D. Bitterkoekjescake heb ik nog niet geproeft, maar wel van gehoord. Nou een andere keer success met wortelcake hey  :P.
Wat het ook maar voor een gebak of cake is eet ik op! Ik ben dol op die dingen! :D Zou het ook te maken heben met aseksueel zijn? hahahah grapje ;D

Ooh dat betekent die afkortingen..............weer het bericht lezen
~The Soul That Can Speak Trough The Eyes Can Also Kiss With A Gaze~
~There Is A Darkness Living Deep In My Soul That Still Has A Purpose To Serve~
~When Did I Realise That I Was God? Well I Was Praying And Realised That I Was Talking To Myself~
~Death Is Not The End But The Begining Of Eternity~

Ereinion

Cookies ARE better than sex.  ;D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Hi Runis!
Welkom hier! Van mij dan een stukje slagroomtaart  :cake:  Lust je dat ook graag?
Goed dat je zo actief bent bij het bekend maken van aseksualiteit en ik hoop dat we je hier vaak terug mogen zien.  :wave:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Knoddepropje

Hallo Runis :wave:
Wat laat, maar ook van mij welkom met  :cake:. Wat denk je van aardbeien met slagroom :cake:?? Welkom iig :wave:

«-o-Lantos-o-»

Citaat van: Ereinion op januari 17, 2006, 06:03:11 PM
Cookies ARE better than sex.  ;D

Ik ben met je eens! ;D Maar toch voor mij is snoepen beter dan sex!!! :D maar helaas mag ik niet meer snoepen van mijn tandaarts  :( ik heb net een wortel kanaal behandeling moeten doen  :-\.

En bedank jullie allemaal voor jullie warme welkom. En bedank voor al die taartjes! Ik lust ze allemaal!!  :cake: :klap:
~The Soul That Can Speak Trough The Eyes Can Also Kiss With A Gaze~
~There Is A Darkness Living Deep In My Soul That Still Has A Purpose To Serve~
~When Did I Realise That I Was God? Well I Was Praying And Realised That I Was Talking To Myself~
~Death Is Not The End But The Begining Of Eternity~

Ereinion

Virtuele zoetigheid mag vast wel van je tandarts.  :D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Genosse2

A hallo for you ,from Berlin too! :wave:

I have see you in the german TV (Polylux )
and on the flyer from AVENde. :klap:
good luck ,Frank
--------------------------------------------------------------------
live you life

TBW

Glad to see the Berlin Connection is still alive and kicking  ;)

:D