Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Dutchamoeba's fanclub

Gestart door Mannetje, oktober 20, 2010, 09:27:56 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Dutchamoeba

Of heel veel van je postjes verwijderen?

Jovi_Hobbes

Of gewoon een nieuwe categorie aanmaken, zoals super asexy samurai to the max, al moet ik dan nog wel even flink door posten.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Dutchamoeba

Dat zal, jou kennende, toch ook niet het grootste probleem zijn...

Dutchamoeba

Ik heb het weer helemaal lekker voor elkaar... Ik ga een prive-cursus Engels verzorgen in het Frans. Dit is voor mij ook nieuw, maar het lijkt me wel leuk...

Ereinion

Klinkt ingewikkeld, maar wel als een echte uitdaging.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Dutchamoeba

Zeker. Het 'intakegesprek' in het Frans ging al goed, dus ik ben hoopvol gestemd...

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Citaat van: Dutchamoeba op maart 16, 2011, 09:02:45 PM
Ik ga een prive-cursus Engels verzorgen in het Frans.

Dat klinkt een stuk vreemder dan dat het is. Veel succes ermee!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Het klinkt inderdaad wel vreemd ja..  ;D Is je frans zo goed ?  :klap:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Dutchamoeba

Het wordt steeds beter; ik volg een vrij intensieve cursus Frans.

De eerste les Engels van vanmiddag was echt heel leuk. Het meisje dat ik help was erg bang om Engels te spreken. Toen ik haar uitlegde dat haar Engels beter is dan het Frans van vele Engelsen, durfde ze toch wat meer te spreken. Ze komt regelmatig nog niet uit haar woorden, maar ik laat haar nu elke week wat woorden leren over een leuk onderwerp, en daar gaan we dan over praten. Dan kan ze die woordjes meteen in de praktijk gebruiken.

Jovi_Hobbes

HEt voelt in het begin ook heel vreemd om in een andere taal te spreken. Daar moet je jezelf echt even overheen zetten. Zeker als je iemand bent die dingen graag goed doet, maar zo te lezen gaat het wel goed komen.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

Of je neemt d'r gewoon mee naar Engeland. Dan zal ze wel moeten! Haha...

En dan dat reisje declareren als studiekosten natuurlijk!

Dutchamoeba


Dutchamoeba

Situatie: ik stuur mijn scriptie naar Amerika, word vervolgens uitgenodigd om te spreken op het grootste en oudste congres in zijn soort, maar krijg geen reiskosten vergoed. De (mede-)organisator die mij heeft uitgenodigd mailde mij dat mijn universiteit mij vast wel een vergoeding wilde geven, omdat het congres zo prestigieus is. Probleempje: ik studeer niet meer, en kan dus ook nergens meer aanspraak op maken. Tot overmaat van ramp zijn de andere subsidiepotjes waar ik naar heb gekeken voor mensen die bij een wetenschappelijke organisatie zijn aangesloten, en dat ben ik dus niet. Heeft iemand een idee hoe ik toch nog aanspraak zou kunnen maken op een bepaalde vergoeding?

Jovi_Hobbes

Wauw, dat is dubbel. Super dat je zo'n uitnodiging hebt gehad, maar wat rot dat het dan vanwege de reiskosten misschien niet door kan gaan  :(
Ik heb echt geen idee waar je nog meer terecht kunt voor subsidie. Wat is het onderwerp van je scriptie en/of van het congres?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?