Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

En er is weer een nieuw forumlid!

Gestart door NobleArrow, juli 26, 2019, 03:00:10 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

NobleArrow

Hallo iedereen :)

Het is weer even geleden dat ik op een forum zat, maar er is dus nog leven in dit medium.
Ik ben 28 jaar, woon in Amersfoort. Ik studeer theologie in Amsterdam (ben geïnteresseerd in religie en ben zelf ook christen) en daarnaast heb ik een bredere interesse in sociale wetenschappen, filosofie, taal en biologie. Als ik daarin niet aan het nerden ben, ga ik graag wandelen door wat er nog over is aan natuur en mooie cultuurlandschappen in Nederland. Ik vind daarmee een goede zorg voor onze planeet ook enorm belangrijk. Ik ben ook homo en heb een vriend.

Toch blijkt dat labeltje "homo" mij de laatste jaren niet helemaal te passen, want die seksuele aantrekkingskracht was vrij beperkt en seksuele ervaringen waren zelden echt om van te genieten. Dat en wat andere zaken hebben geleidt dat ik mijzelf misschien ergens in de weide wereld van aseksualiteit kan vinden. Ik weet niet precies waar, maar dat boeit me ook niet heel erg. Ik ervaar niet de behoefte om het te kunnen benoemen, ik heb een leven dat werkt voor mij en mijn vriend, die niet aseksueel is. Aan de andere kant blijft er die nieuwsgierigheid naar deze kant van en een volgende stap voor mij is dus om anderen te leren kenen. Dat hielp ook enorm toen ik als homo uit de kast kwam. Daar ben ik dus hier voor.

Ik kijk ernaar uit om met jullie te praten!

En ook, ik ben geen zoetekauw. Cake doet het ook niet helemaal voor mij, hoewel ik het nooit zal afslaan.

Koffie

Welkom! Geen probleem dat je geen zoetekauw bent, ik ben dat ook niet. Speciaal voor deze mensen is er hartige taart. ;)