Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Korte klaagzangen

Gestart door Monkey, juli 19, 2012, 11:36:08 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Monkey

Heb het bericht effe verwijderd (:

Jovi_Hobbes

 :o Dat is zeker niet leuk. Gaat het ondertussen beter met je?

Overigens hebben we hier ook al een heel mooie afreageer hoek: http://asexuality.org/du/index.php?topic=2117.390
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Fricai

Dat is wel heel karig idd... Haar idee van vriendschap is 'Nemen en nemen'? :P

Voor een 'beste vriendin' die ziek is zou ik toch wel 2 euro overhebben, tering. En als ik nu echt zwerver was of iets zou ik het liften, whatever (of lopen, gezien het een dorp verder is).
Lekker gaar laten koken die handel. ;)

Monkey

Ja t gaat intussentijd wel beter :)  , 

K ga morgen met een andere vriendin een dagje naar de Zwarte Cross,  :cheerleader:



jojo2003

Dat klinkt heel vervelend Monkey. Ik hoop dat het weer beter met je gaat.

Toen ik een aantal jaren geleden vrij ernstig ziek werd, is mijn vriendengroep ook "lekker opgeruimd". Ik ben het zo langzamerhand zo maar gaan zien en hecht enorm veel waarde aan de virenden die wel zijn gebleven en, en dat is het mooiste, de mensen die mijn vrienden werden. Gelukkig is het ook gebeurd dat ik aangenaam verrast werd door mensen die ik niet als hechte vrienden beschouwde.

Ik snap heel goed dat de vriendschap met deze vriendin niet in stand blijft. Veel beterschap en succes.

Lama

Sommige mensen denken alleen maar aan zichzelf omdat ze niet anders kunnen. Ik wil die vriendin echt niet verdedigen, maar mij helpt het wel om de pijn ervan bij mezelf weg te nemen. Kijk, deze persoon is egoistisch omdat ze niet anders kan op dat moment. Ze heeft zoveel problemen van zichzelf dat ze die van jou er niet bij kan of wil hebben. Nu kun je dat zien als dat ze niet genoeg om jou geeft, maar ik zie het vaak als iemand die ervoor kiest ongelukkig te zijn en daardoor jou en jouw problemen niet in haar leven kan hebben. Want dat zou haar dan afleiden van haar eigen problemen en zou haar per ongeluk wel eens van haar eigen probleem af kunnen helpen. Het zegt daarom zoveel meer over haar dan over jou.
Dat het het einde van de vriendschap was kan ik me heel goed voorstellen. Het is toch lastig vrienden blijven als je elkaar nooit meer ziet.... ;)