Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Waar op de aardbol bevind je?

Gestart door «-o-Lantos-o-», januari 17, 2006, 04:53:21 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Gilze ligt ook vlak bij Belgie. Het zou veel leuker zijn als we allemaal samenkomen!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

TBW

Aha, tussen Breda en Tilburg.

In Noord-Brabant dus.

Aha. Euhm, leuk...

www.gilzerijen.nl mooie site trouwens! Ligt op de weg naar Turnhout...

Ereinion

Gilze is voor mij 2 1/2 uur met de trein, dus verder ga ik niet.  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Ergens in zuid-Nederland lijkt mij dan gezien ieders woonplaatsen inderdaad het meest centraal.
Maar misschien moeten we dan kiezen voor een uit verschillende richtingen gemakkelijk met het openbaar vervoer bereikbare plaats, zoals Rosendaal of Tilburg ofzo. Ik heb ook geen OV of auto, maar gelukkig wel een kortingskaart.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

TBW

Citaat van: Jovi_Hobbes op januari 20, 2006, 06:54:06 PM
Ergens in zuid-Nederland lijkt mij dan gezien ieders woonplaatsen inderdaad het meest centraal.
Maar misschien moeten we dan kiezen voor een uit verschillende richtingen gemakkelijk met het openbaar vervoer bereikbare plaats, zoals Rosendaal of Tilburg ofzo. Ik heb ook geen OV of auto, maar gelukkig wel een kortingskaart.

Ok dan, je mag de heli lenen...  ::)

:D

Knoddepropje

Tilburg of breda is dan idd denk ik het makkelijkst te doen. Gilze zou ik wel leuk vinden....Maar jullie passen echt niet allemaal in mijn  huis, bovendien is de OV-verbinding naar Gilze nogal knudde >:(
Slechts 1 xper uur een bus, en dan uiterlijk tot half 7 's avonds......In de stad kunnen we een gezellig plekje zoeken waar we allemaal inpassen......Toch :)?

TBW

Zolang je maar weet dat ik niet van plan ben me te integreren!

:schater:

Ereinion

Ik ben het ook eens met een grote stad. Het lijkt me wel handig om overdag af te spreken. Want zelfs vanuit de grote stad is de laatste trein die ik naar huis kan nemen om een uur of 9. Of ik moet ergens kunnen overnachten.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

TBW

Eigenlijk sta ik nogal twijfelachtig tegenover zulke gebeurtenissen...  :-\

Niemand?

Ereinion

Ja, ergens twijfel ik ook een beetje. Maar het lijkt me ook wel leuk. Beetje dubbel :-X
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sammy

Citaat van: TheBlackWatch op januari 21, 2006, 05:56:39 PM
Eigenlijk sta ik nogal twijfelachtig tegenover zulke gebeurtenissen...

Citaat van: Ereinion op januari 21, 2006, 06:11:03 PM
Ja, ergens twijfel ik ook een beetje.

Waarom?

Knoddepropje

Ja, idd, waarom twijfelen jullie??

Ereinion

Omdat het misschien wel heel erg tegenvalt. Hier is het heel gezellig, maar in het echt is het misschien toch anders.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

We bestaan ook nog niet zo lang. Misschien kunnen we wachten tot we 1 jaar bestaan? Dat is dan meteen wel een goede aanleiding voor een bijeenkomst. Met als extra bonus dat Tempesta dan misschien ook weer in het land is!
Dat geeft ons dan de tijd om elkaar eerst nog beter te leren kennen en dan maakt de kans op teleurstellingen kleiner, misschien.

Wat denken jullie?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Het maakt mij niet zo veel uit. Ik ga mijn twijfels de beslissing niet laten nemen. Als ik jullie ontmoet en ik voel me niet op mijn gemak, dan pak ik de trein naar huis, jammer dan. Maar ik denk niet dat het zo zal lopen.
Maar een feestje wanneer we een jaar bestaan zie ik ook wel zitten.... Ik sluit me gewoon aan bij de meerderheid.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.