Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Vrouwenvraagje

Gestart door Zonnekind, september 03, 2006, 08:51:10 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Zonnekind

Een perfect gelegenheid om :cake: uit te delen! ;D Neem maar... en geniet ervan!
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Stev

Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

...druk met al die vragenlijsten van ons!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

pinky

Even weer terug op het onderwerp, ik heb altijd last van rugpijn en soms ook buikpijn. Verder kan ik dan de chocola niet weerstaan (chocola is wel een verslaving van mij, maar ik mag van de dokter geen suiker, koemelk een cacoa meer eten, maar als ik ongesteld ben...dan is dat niet te weerstaan soms) Verder heb ik totaal geen gevoel meer wanneer ik naar het toilet moet, dus ga ik gewoon elke 3 á 4 uur om mijn maandverband te verwisselen. Verder ben ik ook al mijn gevoel voor trek kwijt. Zo heb ik eens tijdens een film een hele zak chips lee gegeten na het avondeten en verder nergens last van, maar het kan ook andersom. Dat ik de hele dag niets eet en dan aan het eind van de dag dat pas realiseer.