Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Soort van verliefd(?)

Gestart door Brummetje, februari 08, 2008, 11:10:47 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ienepien

Dan is het bijna zeker verliefdheid.
En of je er iets mee doet, is dan aan jou.
Droom er maar eens lekker van. :knuffel:

Sismo

Dat klinkt wel als "verliefd".....maar daar heb ik weinig ervaring mee..... ;)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Brummetje

Heb dr gister niet gezien. :78:
Ik dacht trouwens dat je met verliefdheid veel meer voelde joh. Ik voel nu wel een lekker gevoel, maar niet 24 u per dag. Dat moet toch wel als je verliefd bent?
Ze lacht zo leuk... 8)

Ienepien

Als je verliefd bent, zit diegene de hele dag in je hoofd. Je fantaseerd, wat hij/zij aan het doen is, wanneer je haar/hem weer zal zien, en repeteerd een heel gesprek in je hoofd, voor als je hem/haar weer ziet.

Sismo

Verliefdheid is er natuurlijk in gradaties en bij iedereen zal het andere effecten hebben, neem ik aan!  :knuffel:

(Ienepien, je bent me te snel af!)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien


Ereinion

Maar het is natuurlijk wel logisch dat je zo veel aan haar denkt, want je vraagt je af of je misschien op vrouwen valt en zij is daar de oorzaak van. Dus ben je er sowieso al meer op gefocused. Ik zeg niet dat je niet verliefd bent, maar ook niet dat je het wel bent.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Brummetje

#37
Niet direct hoor Ereinion. Ze is alleen de "zoveelste" en heb beseft dat ik dit met mannen nog nooit heb gehad. Nou ja niet echt tenminste.
Ze is niet de eerste waar ik zo'n fascinatie voor heb.

Ik ben er denk ik uit, ik ga bij m'n vriend weg. Ik kan gewoon niet meer leven met zijn karakter! Hij is zo onredelijk, snel boos, negeert me, kan totaal niet praten/discussieren, zit tijdens een ruzie met een onweerskop op de bank.
En het gewoon zeggen: "Doe eens normaal en práát gewoon!!!" helpt niet. Zelfs 'noodkreten' dat ik het echt niet trek als hij zo blijft doen, helpen niet.

Nee, geen fijn iemand om mee samen te leven zo, ben gek dat ik dat al zo'n 6 jaar doe.

Jovi_Hobbes

Als je je niet goed voelt in de relatie is het uiteindelijk wel het beste om voor jezelf te kiezen. Hoe moeilijk dat ook is, veel sterkte ermee  :knuffel:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Brummetje

#39
FF een voorbeeldje: We hebben een dvd-speler, die vast loopt als je m aanzet en er zit een dvd in. Dit weet ik, mijn vriend heeft gevraagd om elke keer wanneer ik een dvd heb gekeken, m eruit wil halen. Dit was ik vergeten, tot 2 keer toe. En nou de laatste keer, had ie zich eraan geërgerd (oke kan me voorstellen, maar toch). Dus wat doet ie? Hij flikkert mijn dvd ergens in een hoekje in de kast.

Sorry hoor, maar IK ben zo opgevoed dat je NIET met andermans spullen gooit! >:(

Dus ik vroeg waar mijn dvd was (had al wel een vermoeden). Zijn antwoord...: "Ik heb m in de kast geflikkerd!" (ook zo met die woorden dus). Dus ik kwaad en zeggen: "Dat doe je toch niet met mijn dvd? Hoe zou jij het vinden als ik met jouw psp ga gooien?" Zijn antwoord daarop: "Ach praat toch niet zo dom ! Dat is niet hetzelfde. Een dvd gaat niet zo snel kapot, als je mijn psp op de grond gooit, valt ie in stukjes uit elkaar."
En om zijn woorden kracht bij te zetten, pakte hij een andere dvd en gooide m in een hoek van de kamer, met de woorden: Ga kijken! Dan zie je dat ie nog heel is!"

En zo gaat het wel vaker hier in huize Brummetje. Mijn vriend heeft altijd gelijk en ik praat alleen maar dom.

Sorry zeggen ergens over? Man hij kent dat woord niet eens!!! Ik heb in 6 jaar geloof ik bijna nooit sorry gehoord van hem. Alleen als hij zelf vond dat ie echt fout was. Maar dat vind hij dus zowat nooit. Nee hij is zo perfect, hij doet niks fout.

petra1963

wat je beschrijft is naar, ja ... :-\ Als een relatie echt bedorven is, kun je maar beter uit elkaar gaan.. Uit elkaar gaan is wel vervelend, maar dan meestal beter dan bij elkaar blijven..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Brummetje

Ik kan niet wachten totdat hij een serieuze andere vriendin zou hebben, dan merkt ie dat het niet aan mij ligt! Dan zal hij gvd merken dat het zijn eigen verrotte karakter is.

Weet je wat hij zegt over mijn depressie?! Dat ik het mezelf aandoe! Ik moet me niet zo druk maken over vanalles (maar alleen over echt belangrijke dingen), dan zou ik ook niet meer zo depressief zijn.
Sterker nog, alle nare dingen die gebeuren bij mij, doe ik mezelf aan, vind hij.

Brummetje

En hij raakt geïrriteerd als ik ergens naar blijf kijken (een KEISCHATTIG klein hondje bijv als we in de stad lopen). Ik kijk er dan nog niet eens een halve minuut naar...

Kortom, het lijkt gewoon alsof alles wat ik doe/zeg hem irriteert. Ik vraag me serieus af of hij echt van mij houd, of gewoon bij me is, omdat 'hij niet alleen kan zijn' (heeft ie letterlijk gezegd).

Ienepien

Ja, vooral dat laatste, lijkt mij.
Het is toch niet normaal, zoals hij met jouw omgaat. Totaal geen respect voor wie je bent.
En dat nu pas je ogen open gaan, wil misschien zeggen, dat je al die tijd wel van hem gehouden hebt.
Hij is duidelijk ook niet erg gelukkig in de relatie.
Dus ermee kappen is inderdaad de beste optie.
Het zal in het begin heel erg vervelend voor je zijn, want ik denk, dat hij wel ruzie zal zoeken, en je misschien wel zal stalken.
Zoek een goed adres, misschien bij een goeie vriendin, waar je voorlopig in huis kan.
Veel sterkte. :knuffel:

pinky

Brummetje, ik weet dat er altijd twee kanten aan een verhaal zitten. Ik kan me voorstellen dat hij vet onzeker is en jou er dan van beschuldigt 'dom' te zijn omdat hij zichzelf dan dom voelt. Snap je? Maar goed, daar heb jij niks aan. Ik denk ook dat je nu alleen de negatieve kanten van de relatie ziet. En opzich is dat logisch, alleen vergeet niet dat het je ooit van hem hebt gehouden om andere redenen. Wat ik wil zeggen is, wordt alsjeblieft niet boos op jezelf dat je zolang bij hem bent gebleven. Je bent niet bij hem gebleven omdat hij zo makkelijk ruzie maakt en jou daar de schuld van geeft, maar omdat hij bijvoorbeeld zo romantisch kan zijn, goed naar je kon luisteren als hij niet geïrriteerd was etc.
Ik ken mezelf goed genoeg dat ik mezelf een dom persoon vind als een relatie niet goed is gegaan en dat ik me dan echt afvraag waarom ik er ooit aan ben begonnen. Maar toen vond ik hem wel leuk en in 6 jaar zijn jullie natuurlijk beiden verandert en die veranderingen gaan niet samen. En dan is uit elkaar gaan de oplossing. Ik hoop dat je een manier kan vinden waarop jullie redelijk uit elkaar kunnen gaan. Zonder ruzie en onnodige verwijten. Dat lukt lang niet altijd, maar hoop dat je dat wel voor elkaar kunt krijgen. Daar voel je je achteraf toch het beste bij! Heel veel sterkte ermee!  :knuffel: