Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Soort van verliefd(?)

Gestart door Brummetje, februari 08, 2008, 11:10:47 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

Ja, dat vroeg ik me ook al af...

Brummetje

Ja contract van mn werk, hihi.  ;)
Hij heeft verschillende diensten, is nooit voor een tijd lang thuis op 1 bepaalde avond. We zullen wel zien hoe het gaat, anders kan het ook nog dat ik hem naar de psych stuur.

Ereinion

Ik snap het nog niet...

Maar merk je al dat er iets is veranderd tussen jullie?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

phate

ik heb net ff het hele verhaal gelezen, maar wat een verhaal zeg. Ik hoop voor je dat je gesprek geholpen heeft (enorm knap dat je het bent aangegaan trouwens).
Sterkte. :knuffel:

Ienepien

Ja, ik vond het ook al knap. En dat voor iemand, die liever niet praat, dan wel. :klap:


Brummetje

Ja, ik merk het wel. Hij vind zelf ook dat ie liever moet doen tegen mij. Zoals voorheen, meer moet laten merken dat hij van me houd. Dat doen we eigenlijk nooit, dmv lieve gebaren of dingen kopen voor elkaar.

Trouwens pasgeleden was ie net op, en toen gooide hij per ongeluk wat cola op de bank (kan iedereen gebeuren). En toen werd hij zó pissig (op zichzelf?). Ik werd er gewoon bang van (dacht dat als ik nu iets fout doet, heb ik een knal te pakken). Ik zat echt verstijfd van angst op de bank, niks meer durven doen. Maar ik liet het gewoon even zo (is moeilijk voor me) en later merkte ik dat het niet gericht was op mij, want na even te zijn bekoeld deed ie gewoon lief tegen mij.

Hij zegt dat ie mij nooit zal slaan. (Is ook nog nooit gebeurd in 6 jaar, zelfs niet toen ik hem eens een knal verkocht.)
Ik weet dat ik het vaker gewoon even moet laten rusten, dan gaat het beter, als we ruzie hebben. Dus hij probeert niet meteen zo heel boos te worden en ik probeer om het - als we ruzie dreigen te krijgen- het even te laten rusten.

Ienepien

En dat komt allemaal door onze adviezen? Je bent enorm goed bezig, Brummetje. :klap:

Ereinion

Goed hoor. Soms is het inderdaad beter om even iemand rust te gunnen. Ik ben ook zo'n type die dat nodig heeft.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

Haha, zo leer je nog eens wat! Tsja, sommige mensen zijn zo overtuigend boos dat het eng is. Vandaag een meisje van 14. Die keek zo eng dat ik blij was dat blikken niet kunnen doden. Maar ze was in gedachten verzonken. Ze had niet eens door dat ze boos keek. Nou jaar wil ik niet meemaken als ze echt boos is hoor...brrr...

Brummetje

Ik kan mezelf wel voor m'n kop slaan. Ik moest vandaag de boekjes bijvullen, en ik werd geroepen om kassa te draaien. Toen ik naar mn plek liep, zag ik haar in een andere rij staan! :o Normaal gesproken, zeg ik zoiets als: Komt u maar. En dan komen ze naar mijn kassa toe. En nou durfde ik dat inene niet meer! :-\ Ik weet zeker dat ze dan bij mij gekomen zou zijn. Ik was eigenlijk voor niks geroepen, want zo druk was het niet meer, dus zat voor noppes achter de kassa. Ik mocht weer sluiten en eenmaal terug bij de boekjes was ik helemaal trillerig.
Ik herken mensen sowieso heel slecht, zeker van achteren. Maar haar herkende ik gewoon gelijk! Niet eens twijfel (wat ik soms weleens heb, zo van, is ze/hij dat nou?).

;D

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Dat hoort bij verliefd zijn...  ;)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Brummetje

Ik voelde me daarna ook echt heel ff behoorlijk rot. Ik durf normaal gesproken best veel. En nu had ik de kans om weer ff met haar te praten en ik houd gewoon m'n mond. (Zeker omdat ik weet dat ze om de 2 weken op donderdag komt, dus moet haar nu 2 weken missen.)
Ik durfde ook niet eens naar haar te kijken. :-[