Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

maatschappij

Gestart door phate, januari 01, 2007, 02:39:01 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

phate

jah het was lekker dat ik het even kwijt kon, maar soms ben je dat gewoon even helemaal zat en dit was dus weer zo'n moment. En ik ben blij dat het niet erg was dat het verkeerd stond.

pinky

Ach, zo blijft het altijd een verassing wat je nu weer opent  :D

petra1963

Stel je voor dat het leven saai wordt !  :o
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Citaat van: phate op januari 07, 2007, 11:58:27 AM
En ik ben blij dat het niet erg was dat het verkeerd stond.

Zoals Jovi al zei; de admins moeten ook wat werk houden  :D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sam

ontopic:
hoe ontzettend herkenbaar! Daar kan ik me ook zo aan ergeren
Ik ben 19 en student, dus mensen gaan er ook voordurend vanuit dat ik wel op een seksleven uit zal zijn. Ik heb nog de mazzel een meisje te zijn, waardoor mensen er minder vanuit gaan dat ik in de kroeg probeer te scoren en zo, maar toch, herkenbaar.  Net als de eindeloze gesprekken over seks, grappen over seks etc. Kan ik even een enkeltje victoriaanse middeleeuwen boeken?

Ienepien

Maar daar gebeurde het toch ook wel stiekum? Iedere (beetje) hogere man in aanzien had toch meedere maitresses? :-\

Sam

ja, maar daar hadden ze het er tenminste niet voortdurend over.
(Het was ook maar een grapje, ik zou niet in een wereld willen leven waar vrouwen tweederangs burgers zijn, maar ik zou het zeker niet erg vinden als mensen wat preutser waren)

Jovi_Hobbes

Sommige mensen kunnen zich echt niets voorstellen bij mensen die geen interesse in seks hebben, terwijl ze er zelf de hele dag aan denken. Dat is inderdaad best frustrerend.
Nu moet ik zeggen dat ik er zelf niet al te veel last van heb. Dat kan twee dingen betekenen: De mensen die ik ken zijn heerljk preuts of ik ben super seksueel onaantrekkelijk  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ienepien


Jovi_Hobbes

Nou, ik denk dat die mensen niet echt preuts zijn  :(
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Misschien dat een omgeving met veel vrouwen ook werkt. Of misschien is het wel het beste dat je met mannen én vrouwen samenwerkt, bedenk ik me nu. Mannen onder elkaar geeft een bepaald sfeertje, maar vrouwen onder elkaar ook.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Op een bepaalde manier straal je ook wel uit dat je niet zit te springen om seksueel contact denk ik? Ik in ieder geval wel altijd, tot voor kort trouwens....(buurman, reisgenoot...)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

pinky

Jovi, ik denk dat je je punt aan die mensen (onbewust) duidelijk hebt gemaakt en dat het redelijk respectvolle mensen zijn met wie je omgaat! Mensen die om je geven en je mening en je zijn respecteren. Dus iets om trots op te zijn!

En sismo is gewoon HOT! Haha... ;) Was er niet iets van een gezegde over dat wat verboden is juist aantrekkelijk wordt? Ben even vergeten hoe die ging.

Sismo

* Sismo wil tegen beter weten in toch proberen soms...ze zal dat dan ook wel weer uitstralen.... :-\
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.