Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

maatschappij

Gestart door phate, januari 01, 2007, 02:39:01 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Of ze denken, die zal wel een ring om hebben gedaan, terwijl ze niet getrouwd is.  :D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Die zijn wel heel slim :o.. Of gewoon niet beneveld door drank en hormonen.. maar dat komt zelden voor.. ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sam

of in mijn geval denken ze, die is een beetje jong om getrouwd te zijn  ::)
anders draag ik maar zo'n kitscherig kettinkje met de naam van m'n vriend er op. hihi.

petra1963

Dat is ook een hele goeie oplossing.. :rollol:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Of een t-shirt met een duidelijke tekst. Zoiets als: HEt kan me niet schelen wat je wilt vragen, het antwoord is NEE!!!  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ienepien


Jovi_Hobbes

Nee, maar er bestaat vast wel zoiets
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

En anders is het de moeite om die t- shirts laten drukken !  :klap: :klap:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

Lijkt me een gave tekst.
(niet voor mij, maar voor jou.)

Sam

hahahahahaha
neh, dan krijg ik van mijn vrienden ook geen rondjes meer  ;)

Zonnekind

Citaat van: Pinky op februari 02, 2008, 07:02:11 AM
En sismo is gewoon HOT! Haha... ;) Was er niet iets van een gezegde over dat wat verboden is juist aantrekkelijk wordt? Ben even vergeten hoe die ging.

Ik heb nog nooit zoveel duidelijke aanzoeken gekregen om een relatie te beginnen dan de laatste weken. Ik vond het vreselijk, het zijn allemaal virenden, zowel van mij als van Viper, die mij nu plots begonnen te versieren. Ik heb nu aan 1 van hen gevraagd hoe dat kwam. Ik had er al mijn eigen theorie over en gaf die. Blijkbaar zat ik gewoon helemaal juist, het is echt verschrikkelijk. Al die vrienden weten dat ik zo goed als nooit zin heb in seks en toch proberen ze mij te versieren. Het is een soort macho gedrag, mannen tegen elkaar op, iedereen denkt: ik kan ze wel laten genieten van seks, ik kan ze overtuigen. Ze hebben ook al allemaal hun eigen manier in gedachten van hoe ze mij zouden overtuigen... :o
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ienepien

Tja, allemaal haantjes, hè.
Niet op ingaan, Zonnekind.  :knuffel:

petra1963

Oh gatver !  :geezer: Houd ze maar op een afstandje, Zonnekind !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Zonnekind

Langs de ene kant wil ik ze inderdaad zo ver mogelijk van me weg hebben, maar langs de andere kant zijn het nu wel de enige mensen waar ik mee kan praten en die wel contact zoeken met mij. Ik "gebruik" ze dan liever nu eerst nog wat om mee te praten zodat ik tenminste iemand heb als het nodig is.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Sam

inderdaad, gatver! dat is ongeveer net zo hopeloos als mannen die beweren dat een lesbische vrouw nooit een goede man heeft gehad. kots. En vrienden nog wel! Ik moet er niet aan denken dat zoiets mijn vriendschappen met mannen zou problematiseren.
kop op zonnekind  :-\