Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Jipie, ik heb een aseksuele relatie.

Gestart door Hugo uit Brussel, maart 29, 2007, 06:30:40 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

petra1963

 :klap:

Dan hadden wij met z'n allen elkaar nooit gevonden !  :o
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Stev

Willem zou goed met TBW kunnen opshieten, misschien?  :)
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Willem

Citaat van: Stev op april 14, 2007, 11:54:34 AM
Willem zou goed met TBW kunnen opshieten, misschien?  :)

Dan moet ik eens even TBW-s karakter leren kennen... :)
Met die afkortingen, die zeggen me nooit iets, moet de mens altijd opzoeken voor ik weer weet wie dat is..
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Ereinion

TBW is gewoon de naam die hij gebruikt op dit forum.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Stev

#20
 :klap:  onze TheBlackWatch... De beste manier om hem te leren kennen, is bij het subforum "Filosofie en Politiek" te kijken  :wave:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

petra1963

Aha, betekent die afkorting dat ? Ik vroeg het me al steeds af..Dank je, Stev !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Zonnekind

Een beetje laat maar toch nog een heel dikke proficiat! :klap:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Spriet

Ik weet niet of ik hier nog op kan reageren, het is een "oud" onderwerp maar ik vind het gewelidg dat het kan!!!
De afgelopen jaren heb ik me vaak afgevraagd of ik alleen moet blijven omdat...
Goed om te weten dat een relatie toch mogelijk is.

Mijn ervaring is steeds dat bijna alles op sex is gebaseerd en daar wordt ik zó moe van dat ik de hoop al had opgegeven.

De behoefte om met iemand te delen om leuke dingen doen samen,  intimiteit zonder sex, geestelijke verbondenheid is er wel bij mij.
Goh, wat vind ik veel herkenning op deze site..

Ereinion

 :knuffel:

Je kunt trouwens overal op reageren, maar het is alleen niet zeker dat degene die het topic heeft gestart hier nog wel eens leest. Maar het is voor ons altijd leuk om weer eens oude onderwerpen voorbij te zien komen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Ja hoor! Dat heb ik in het begin ook gedaan. (oude koelkasten open getrokken enzo ;D)
Dat is juist leuk.
Maar het is misschien een beter idee, om een LAT relatie aan te knopen, met iemand waar je leuke dingen mee doet, diepgaande gesprekken mee voeren kan, maar afspreken, dat er geen sex aan te pas komt?

* Ienepien denkt, dat het wel makkelijker gezegd is dan gedaan.

Spriet

Citaat van: Ienepien op februari 27, 2008, 02:22:21 PM
Maar het is misschien een beter idee, om een LAT relatie aan te knopen, met iemand waar je leuke dingen mee doet, diepgaande gesprekken mee voeren kan, maar afspreken, dat er geen sex aan te pas komt?

* Ienepien denkt, dat het wel makkelijker gezegd is dan gedaan.
Ja, een latrelatie...heb ik ook een keer geprobeerd en duidelijk gezegd dat ik niets meer wilde dan dat...en toch he? Toch word ik op de een of andere manier niet serieus genomen. Opmerkingen als "dan ken je mij nog niet" of " je hebt gewoond de verkeerde mannen getroffen" en "ik krijg je wel zover, ik heb geduld..." komen zo onderhand mijn neus uit.  >:(

Maar....hier te lezen doet me goed! Er is weer een lichtpuntje.  :klap:

Ienepien

Tja, die mannen, die geloven je gewoon niet.
Daarom zijn artikelen in bladen, op de tv enzo ook zo belangrijk.
Dat meer mensen er van horen, en er over na gaan denken. :-\

Sam

Nu dit topic weer ophoog is geschopt in de lijst ben ik toch wel nieuwsgierig hoe het nu maanden later gaat met die aseksuele relatie.
Als je dit leest: Hoe bevalt het samen wonen Hugo?

Ereinion

Citaat van: Spriet op februari 27, 2008, 02:32:22 PM
Opmerkingen als "dan ken je mij nog niet" of " je hebt gewoond de verkeerde mannen getroffen" en "ik krijg je wel zover, ik heb geduld..." komen zo onderhand mijn neus uit.  >:(

:banghead: >:(
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.