Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Jipie, ik heb een aseksuele relatie.

Gestart door Hugo uit Brussel, maart 29, 2007, 06:30:40 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sam

 :banghead: :banghead: :banghead:
INDERDAAD  >:(   wat een verschrikkelijke reacties.
Dat is zo'n moment waarop een goed geplaats knietje gerechtvaardigt is.

pinky

Je zou het haast zeggen he? Maar goed, weet dat het meer over die mensen zegt dan over jou. Blijkbaar kunnen ze niet luisteren en hebben ze een net iets te groot ego, door te denken dat ze iemand zo kunnen veranderen! Misschien maar goed ook dat ze het meteen zeggen, weet je meteen wat je aan ze hebt. En ik weet zeker dat er ook mannen zijn die het wel accepteren, die wel luisteren en een normaal ego hebben die het aankan dat ze niet de wereld'verbeteraars' zijn die ze denken te zijn. Dat weet ik zeker. Vergt misschien wat goed zoekwerk, maar ze zijn er! Trouwens, kijk op de site rond, dan hoef je waarschijnlijk niet eens ver te zoeken...

Ereinion

Ze zijn er zeker, want ik heb er één gevonden!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien


Elmo-Girl

Dat van die LAT-relatie lijkt mij trouwens sowieso beter te bevallen.
Heerlijk om soms tegen iemand aan te kruipen, maar lekker m'n eigen bed en dat regelmatig voor me alleen te hebben zal me denk ik ook erg goed bevallen.
Als je niet altijd bij elkaar slaapt, heb je denk ik ook minder snel dat het tot sex kmt in die relatie. En je kiest er met een LAT-relatie beiden voor om met wat meer afstand te leven...
Mij lijkt het nog geen eens zo'n slecht idee voor de toekomst... maar eerst maar eens even afwachten wie er op mijn pad gaat komen...

Sam

LAT, Lange Afstand dus, lijkt me echt helemaal niets.
Een eigen bed voor mezelf vind ik ook wel prettig, maar veel samen zijn vind ik wel heel belangrijk.

Ereinion

Lat hoeft toch niet persé lange afstand te zijn? Je kunt ook in twee huizen naast elkaar gaan wonen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sam

o ja, het was living apart together. Daar is niks mis mee inderdaad.


Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.


Spriet

Citaat van: Pinky op februari 29, 2008, 07:37:24 AM
Zie, er is hoop!  :)
Ja ik merk het. Onwijs!!! Maar ja...het is zó "normaal" in deze maatschappij om een sexuele relatie te hebben... het is al een hele geruststelling dat ze er gewoon zíjn.  :klap:
Dat "normale" heeft wel lange tijd gezorgd dat ik mij abnormaal voelde. Ik ga het weekend eens lekker bijlezen hier.
Ik werk nog hele dagen dus van de week is het er niet van gekomen.