Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

admin

Gestart door Ereinion, februari 20, 2009, 11:44:57 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ienepien

Lijkt me logisch, toch? Dit soort leden hebben géén goede bedoelingen.
Dus eruit met die viezerikken/spammers.
Hebben jullie geen reglement, waar dat instaat?

Jovi_Hobbes

Het is ook wel logisch, maar ik had er helemaal niet aan gedacht. Voortaan zal ik alle spammers meteen bannen. HAHAHAHAHA nog meer macht  >:D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Memyselfandi

Citaat van: Jovi_Hobbes op april 24, 2009, 07:12:31 PM
Het is ook wel logisch, maar ik had er helemaal niet aan gedacht. Voortaan zal ik alle spammers meteen bannen. HAHAHAHAHA nog meer macht  >:D

Met meer macht komt meer verantwoordelijkheid!

(dat komt er letterlijk te staan als je in admin mode gaat op een Linux systeem, leuk om te weten  :pinguin:)


Ienepien

Hier wordt ik even stil van...........................


Maar ik zag vorige week, dat TBW jarig was.
Gewoontegetrouw klikte ik zijn profiel aan, en zag, dat hij al meer dan een jaar niet is geweest.
Maar dat hij nog steeds bevoegdheden heeft als Administrator.
Is dit niet een beetje krom? Wat doet hij nu nog voor nuttigs voor het forum?
Chibi was er pas nog, en die hebben we gewoon af en toe nodig.
Dat weet ik ook wel.
Jovi is er wél regelmatig, maar te weinig om alles in de gaten te houden.
Ereinion heeft het ook druk, dus blijft Myra over, die eerst te kennen gaf er mee te willen stoppen, maar na haar terugkomst weer bevoegdheden heeft gekregen.
Ergens vind ik dat er best nog wel iemand bijkan.
En dan eigenlijk het liefste een man. (voor de verdeling ;D) en eigenlijk ook liever een uit België.
Dat laatste zal moeilijk worden, maar voor de eerste wil ik jullie

Mannetje

voordragen. Die is er bijna iedere dag, en volgens mij al héél erg verslaafd.
Ik denk, dat hij ook wel enige kennis heeft van forums, en dat het hem wel toevertrouwd is.

Dus directie, wat vinden jullie ervan? :-\ 8)

Mannetje

Nou, ikzelf wil uiteraard wel solliciteren naar die functie.
Leuk dat je me voordraagt Ienepien, we hadden het er inderdaad laatst over via PM.
Dus mensen niet bang zijn dat het mij is opgedrongen!

Destijds 1 week na actief worden werd er iemand gevraagd voor die functie, alleen toen wist ik nog niet of ik hier lang zou blijven. En je geeft niet zomaar die verantwoordelijkheid aan de eerste de beste nieuweling.

Heb veel ervaring met computers, en hoe zo'n forum werkt is voor mij binnen een enkele dag onder de knie. Zelf heb ik nog wel eens een eigen website in elkaar gezet + het beheer daarvan. Dus als er weer een bepaald knopje gevonden moet worden op dit forum vindt ik die!

Ciara

Ervaring met computers en websites vind het opzich niet eens zo omgaan, even de knopjes kennen is voor moderated ed vaak voldoende. Maar aanwezig zijn, meedenken, dat soort dingen, dat is belangrijkl. Wat dat betreft find ik Mannetje ook wel een goede aanwinst :D

Just my two cents, ik weet dat ik hier vrij nieuw ben, maar ik ben ergens ander moderater, en ik kan uit ervaring speken dat je vooral mensen moet hebben die regelmatig eens online komen, meedenken over eventuele problemen en dan ook hun mening posten. Iedere dag is echt niet nodig, maar eens per week kan ik zeker aanraden :)

Succes er mee!!!

Mannetje

Wat ik zeer zeker wil gaan doen is gaan splitsen op momenten dat dat nodig is.
De de mensen die veel posten, willen nog wel eens van het onderwerp afdrijven. (ja ja, ook ik drijf wel eens van het onderwerp af ;D).
En op dit moment is zover ik het in beeld heb Ereinion de enigste die nog weleens een onderwerp afsplitst.
Dit vind ik trouwens aardig gaan hoor, het aantal splitsingen zou niet enorm toenemen.
Wel zou ik het op mijn eigen manier doen. Want ik denk dat nieuwkomers weinig snappen van zo'n splitsing en daar heb ik wel een oplossing voor...

@ Cirara: bedankt voor je positieve reactie, en natuurlijk het vertrouwen in mij  :)

myra

bedankt voor de spontane sollicitatie  ;), maar er is momenteel niet direct nood aan een vijfde moderator.  Jovi, Ereinion en ik zijn niet altijd even actief op het forum, maar we lezen en modereren wel degelijk.

Ereinion

Inderdaad. Ik kom de laatste tijd weer vaker langs, maar ben er niet altijd heel lang, dus misschien valt het daardoor minder op. Ik controleer echter wel of alles goed gaat en weet dat de andere admins me op belangrijke dingen zullen attenderen (dat kunnen leden natuurlijk ook altijd doen). Op dit moment werkt dat perfect voor het forum, we hebben geluk dat alles op Aven meestal rustig verloopt.

@ Mannetje. Ik ben wel benieuwd wat je voor ideeën hebt wat betreft het splitsen. Tips zijn altijd welkom!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Mannetje

Nou mocht er iemand ontslag nemen, dan weten jullie wie je kan benaderen  ;)
De tip(s) over het splitsen zal ik hier binnenkort plaatsen.

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Mannetje

Hier even de volgende tip voor het afsplitsen zoals hier gebeurt: http://asexuality.org/du/index.php?topic=2167.msg101690;topicseen#msg101690
Zet er even een directe link bij zodat je dan meteen in het onderwerp komt: http://asexuality.org/du/index.php?topic=2178.0

Verder zou ik in dat nieuwe aangemaakte onderwerp beginnen met een samenvatting. Nieuwkomers of mensen die niet regelmatig de site bezoeken rollen zomaar in een half verhaal en missen de helft.
Samenvatting voor deze zou zijn: Een van de leden blijkt een avatar te hebben die volgens sommige andere mensen iets speciaals heeft. Het blijkt een chakra te zijn. Om presies te zijn de keelchakra. Lees hier de verdere uitleg:

succes!



Jovi_Hobbes

Nuttige tips, bedankt Mannetje!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ienepien

Ik denk, dat het hiermee inderdaad overzichtelijker gaat worden. :)

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.