Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Verwens een wens

Gestart door Tempesta, april 15, 2006, 06:41:57 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tempesta

Ik hoorde dat iemand de 14000 posts wilde gaan halen, en las een uiterst goed voorstel om daar eens een leuk spelletje bij te verzinnen.

Dit spel werkt als volgt: ik begin met een wens. De volgende poster laat de wens in vervulling gaan, maar laat 'm vervolgens op creatieve wijze gruwelijk mis lopen, en eindigt dan met een nieuwe wens van haar- of hemzelf, die wens mag zo normaal of vreemd zijn als je wilt.

Ok, mijn wens: ik wens dat het morgen niet zo warm werd hier in de VS.


Voor de bezoekers van het Engelse AVEN, dit is hetzelfde spelletje als Ruin a wish op die site. Leuk spel  :D

Jovi_Hobbes

President Bush drukt op het knopje van de air conditioning voor de hele VS en het werkt nog ook! Iedereen komt heerlijk bij omdat de temperatuur eindelijk weer een beetje normaal is. Alleen...het wordt nu zo koud dat het knopje vast vriest en er ontstaat een nieuwe ijstijd in de VS  :o

Ik wens dat ik nooit meer hoef te stofzuigen!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

NoBigThing

Citaat van: Jovi_Hobbes op april 15, 2006, 03:00:25 PM
President Bush drukt op het knopje van de air conditioning voor de hele VS en het werkt nog ook! Iedereen komt heerlijk bij omdat de temperatuur eindelijk weer een beetje normaal is. Alleen...het wordt nu zo koud dat het knopje vast vriest en er ontstaat een nieuwe ijstijd in de VS  :o

Ik wens dat ik nooit meer hoef te stofzuigen!

Haha mooi joh!

Op miraculeuze wijze komt je wens in vervulling maar nog geen twee dagen later houd je het niet meer uit van de stank. Bovendien zoek je de stofzuiger maar je vindt hem niet meer omdat je huis één grote puinhoop geworden is. Nu heb je er spijt van en kan je nooit meer stofzuigen.

Ik wens dat mijn favoriete rock groep Lit opeens bij me aan de deur staat en gewoon wat met me wil rondhangen en bovendien een privé concert geven.

ChibiFirli

Citaat van: NoBigThing op april 15, 2006, 04:28:04 PM

Haha mooi joh!

Op miraculeuze wijze komt je wens in vervulling maar nog geen twee dagen later houd je het niet meer uit van de stank. Bovendien zoek je de stofzuiger maar je vindt hem niet meer omdat je huis één grote puinhoop geworden is. Nu heb je er spijt van en kan je nooit meer stofzuigen.

Ik wens dat mijn favoriete rock groep Lit opeens bij me aan de deur staat en gewoon wat met me wil rondhangen en bovendien een privé concert geven.
2 dagen later sturen ze de rekening ;D

ik wens een nieuwe paasstol \o/
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Tempesta

#4
Citaat van: ChibiFirli op april 15, 2006, 04:29:26 PM
2 dagen later sturen ze de rekening ;D

Briljant!!

Tatatata, ChibiFirli heeft een nieuwe paasstol! Een dag later krijgt hij er nog een. Een dag later twee. Nog een dag later heeft hij er al 4. Ze komen zo snel, Chibi kan ze niet meer opeten. Nog erger: ze gaan splitsen en maken nieuwe paasstollen! Een maand later wordt Chibi gevonden, vermorzeld door honderdduizenden paasstollen.


Ik wens dat ik niet zoveel huiswerk hoefde te doen vandaag.

Stev

Citaat van: Tempesta op april 15, 2006, 10:25:00 PM
ChibiFirli heeft een nieuwe paasstol! Een dag later krijgt ze er nog een. Een dag later twee. Nog een dag later heeft ze er al 4. Ze komen zo snel, Chibi kan ze niet meer opeten. Nog erger: ze gaan splitsen en maken nieuwe paasstollen! Een maand later wordt Chibi gevonden, vermorzeld door honderdduizenden paasstollen.

Een geweldig spelletje. Maar even iets anders tussen door, als het mag. Ik heb al die tijd gedacht dat Chibi een man was  :klap:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

ChibiFirli

Citaat van: Stev op april 15, 2006, 11:05:07 PM
Een geweldig spelletje. Maar even iets anders tussen door, als het mag. Ik heb al die tijd gedacht dat Chibi een man was  :klap:
Wat natuurlijk ook compleet mis is ;D. Het is "jongen", man klinkt veel te volwassen >_>. Zo voel ik me helemaal niet :D.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Tempesta

Waar hebben jullie het over  ???  ;)

Sorry, was een beetje veel aan het posten, dan ga je namen door elkaar halen  :-[.

Stev

Geef niet, hoor, Tempesta. Dat komt vast door die warmte in de VS  ;D

Citaat van: ChibiFirli op april 16, 2006, 02:50:17 AM
Het is "jongen", man klinkt veel te volwassen >_>. Zo voel ik me helemaal niet :D.

Dan ben ik echt benieuwd wie ik op TV te zien krijg  :wave:
En over voelen gesproken... :-\
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

ChibiFirli

Wel euh, Ereinion en mij krijg je te zien ;D. Naja, en nog wat andere mensen ook, die ze ook maar in het programma hebben gezet :P.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

littlefanny

Ik wens.....  dat het áltijd pasen was!
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Ereinion

Oké nu is het altijd pasen. Iedereen heeft altijd vrij en er zijn overal eieren en chocolade-eieren. Maar omdat je niet naar de winkel kan, die dicht zit, raakt het gewone eten op. Dus zijn er alleen maar eieren te eten. En daar wordt je zo ziek van dat je naar het ziekenhuis moet. (Gelukkig hebben ze daar geen vrij met pasen, maar hoe zit het met de fabrieken die de medicijnen moeten maken???)

Ik wens een paarse olifant.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Plop er staat een paarse olifant in je huiskamer... en je keuken en je slaapkmaer, en je tuin en... nou ja eigenlijk kun je het nu allemaal niet meer zo noemen want je hele huis is uit elkaar gevallen!

Ik wens dat ik morgen niet hoef te werken
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Je bent morgen vrij. 's Middags belt je baas op dat je mag genieten van nog een vrije dag. Weet je wat, neem de hele week vrij. Maar omdat je eigenlijk werk doet dat niet kan wachten hebben ze iemand anders gezocht die voor jou in kan vallen. Volgende week kom je terug op je werk, dan blijkt dat die andere zijn werk (of eigenlijk jouw werk) zo goed doet dat je ontslag krijgt.

Ik wens een ruimteschip.

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.