Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Filmpje?

Gestart door TBW, oktober 29, 2005, 11:06:12 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

TBW

Standaard forum vereisten even vervullen!

Post ze!

Tempesta

Bombastische Hollywood-blockbusters  ;D ;D.
En verder weinig cultureel verantwoords vrees ik. Alles wat in de mainstream bios komt vind ik meestal wel leuk. Ik erger me alleen vreselijk aan de huidige hausse van Nederlandstalige films. Blegh.

ChibiFirli

Filmpje?

Straks, bij mij op kot? ;D
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Knoddepropje

Hallo Temp!
Geloof dat wij het wel met elkaar eens zijn! Vind al die nederlandse rommel ook echt verschrikkelijk. Kijk ze gewoon uit principe niet eens! Bah!
Geef mij idd maar van die kaskrakers ;D Of films als Braveheart of van die rampenfilms, geweldig vind ik dat< kijken hoe de aarde wéér eens bijna vergaat....

TBW

Citaat van: ChibiFirli op oktober 31, 2005, 04:54:10 PM
Filmpje?

Straks, bij mij op kot? ;D

Chibi, ik heb de indruk dat je de laatste tijd nogal inhalig bent... Ik bedoel, eerst mijn ideeën, nu mijzelf?  :rollol:

Ik vind alles goed dat niet Amerikaans is, en ik vind Hollywood goed voor de bigbudget films omdat ze die doodgewoon niet kunnen maken elders.

En ik ga straks naar het eerste deel van "Rome" zien (op canvas!)
[/meligehistoricuspraat]

ChibiFirli

>_>
Het was gewoon het eerste dat in me opkwam >_> (gewoonte hier op kot ;D)
Wie zegt trouwens dat ik per se jou wilde uitnodigen? ;D
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

TBW

Citaat van: ChibiFirli op oktober 31, 2005, 04:54:10 PM
Filmpje?

Straks, bij mij op kot? ;D

O ik weet niet waar ik dat haalde hoor?  :schater:

Rome was een teleurstelling. In de eerste zin hoorde ik al een fout, en dat ging zo wel ff door. Maar qua verhaal moet ik zeggen: leuk. Het wordt nog wel goed, zal beroepsmisvorming van mij zijn. Er kwam wel fiks wat naakt in, en ik dacht meteen: Amai in de VSA zou het niet waar zijn geweest...

Knoddepropje

Heeft iemand hier wel eens 1 van de volgende twee films gezien? En zo ja, wat vond u daarvan???
1: Labyrinth
2: Ronja de roversdochter

TBW

Is dat tweede ook geen boek?

Knoddepropje

is er van iedere film niet eerst ooit een boek geschreven? Vast wel dus, maar heb m héél lang geleden eens in de bios gezien. Erg leuke film, alleen niet verkrijgbaar tenzij je in zweden woont en dus ook zweeds verstaat.... helaas...

TBW

Niet bekend in ieder geval, langs deze kanten  :D

Knoddepropje


TBW


Knoddepropje

Ik heb vandaag op mijn nieuwe DVD-speler nog even gezellig naar Labyrinth zitten kijken :D Die bestaat wel op DVD ;D t Is eigenlijk een kinderfilm, maar zo leuk als je van rare wezens houdt ;D Is een film met David Bowie overigens....

Ereinion

Labyrinth is geweldig. Ik heb hem ook op DVD, hij blijft goed!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.