Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hallo, nieuw hier

Gestart door Earth, mei 02, 2019, 12:23:54 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Earth

Hallo lieve mensen,
Ik ben Earth, een vrouw/meisje van 21 jaar.
Na een tijdje meelezen heb ik toch besloten om gezellig mee te komen kletsen. Ik ben er voor mezelf nu wel uit dat ik aseksueel ben, alleen heb ik dit nog niet met iemand durven bespreken, toch bang voor de reacties...


Koffie

Welkom!

Je hoeft er ook niet perse voor uit te komen. Het kan zijn dat je daar op een gegeven moment wel behoefte aan krijgt en dan zie je weer verder. Alles op z'n tijd. :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

Welkom Earth. Hopelijk voel je je gauw thuis op dit forum en kun je de vragen stellen waar je misschien mee zit. De rest komt later wel.

:)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Welkom op het forum Earth,  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:

Leuk dat je toch besloten hebt om lekker mee te komen kletsen. Als je wil kan je je aseksualiteit natuurlijk helemaal voor jezelf houden, volg je eigen gevoel hierin en doe wat voor jou goed is.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

joel.

welkom op dit forum Earth
Wat fijn dat je voor jezelf duidelijk hebt dat je asexueel bent, Ik vond het ook heel fijn toen ik de term asexueel tegen kwam.
Wees ook niet bang om dingen te vragen op het forum of bij meeting, op dit forum zitten heel veel open mensen die niet bang zijn om eigen ervaringen te delen.
Wees je ook bewust dat je het met niemand hoeft te delen als jij je daar (nog) niet fijn bij voelt (behalve een mogenlijke romantische partner).

Zomerbloempje

Welkom Earth!

En wat de anderen ook zeggen, je hoeft het pas te delen met anderen als je daar aan toe bent. Ik ben tien haar ouder dan jij en heb het ook aan niemand verteld. Het is helemaal prima om dat voor jezelf te houden.  Als je het wel heel graag wilt vertellen maar het niet durft is het misschien goed om te bedenken wat je tegenhoudt (voor welke reacties ben je bang) en bij wie het dan het makkelijkst voelt.

Enneh... je hebt het al gedeeld he?  Aan ons! :)





Atlantis

Hoi Earth, welkom. Lees lekker de verhalen op het forum en neem je tijd  :) :cake:
I solemnly swear that I am up to no good...