Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Myra fanclub

Gestart door Zonnekind, januari 29, 2008, 11:42:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

petra1963

Is dat Vliegend Spaghettimonster wel vegetarisch ? Of lust het ook wel een vers sappig hapje vlees, bijv. van een vegetariër ?
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

MaankindJ

hihi kheb vandaag niet geklonken
mijn maag lag heel overhoop (van gisteren) dus ben ik vandaag niet echt gaan vieren (eigenlijk gisteren ;D)
°°°every little thing is gonna be alright°°°

Ienepien

Doe je volgende week toch dubbel? ;D

MaankindJ

Prachtige redenering :rollol:  !!!
°°°every little thing is gonna be alright°°°

Ereinion

Deze brengt vast geluk en een beetje liefde!

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Wat een mooie zachte kleurtjes. :D

petra1963

Ja, mooi plaatje !  :klap:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky


Sismo

Hoi Myra! Ik zat net te denken...ik heb Myra al lang niet gehoord...
Hoe gaat het met je?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

myra

Hey Sismo,

Alles goed hier hoor... Heb een weekje zonder pc gezeten... De hoogbejaarde computer heeft het laten afweten, startte niet meer op . Maar ben vandaag een nieuwe gaan kopen, en na het nodige geëxperimenteer doet die het prima :)

Een  :wave: naar iedereen!

Sismo

Fijn dat je er weer bent!
Ik heb ook eens een weekje zonder computer gezeten, het voelde net of ik van de wereld afgesneden was. Raar is dat hè? Of vond jij het wel lekker?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

myra

Nee, ik vond het verschrikkelijk...voelde me idd ook enorm geisoleerd. En wist niet goed wat te doen 's avonds, ik doe nogal veel op de pc (muziek opzoeken,zowat alles googlen, msnen, avennen :), facebooken, mailen). Mail checken kon ik nog vanop mijn werk, maar de rest durfde ik daar niet te doen... Ik was vandaag echt dolblij dat ik een nieuwe pc heb!

Sismo

Fijn dat je hem ook meteen aan de praat hebt gekregen dan! Geniet er maar van!  :knuffel:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Fijn dat je weer terug bent Myra  :knuffel:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)