Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

ik ben op zoek!!

Gestart door Onderzoekstertje, februari 09, 2009, 09:49:45 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Onderzoekstertje

Hallo iedereen!

Ik ben Elke, uit Gent.
Mijn hobbies zijn lezen, filmpje kijken, eentje drinken met vrienden, weggaan, fotografie en nog veel meer!
Ik volg sinds 3 jaar tweedekansonderwijs, en zit nu in mijn laatste jaar humane wetenschappen.
Vandaar ook dat ik me hier heb aangemeld.
Ik ben namelijk bezig met een onderzoek naar aseksualiteit voor mijn eindwerk. Zelf ben ik geen aseksueel, maar ik vind dat dit onderwerp wat meer in de schijnwerpers mag staan, zodat mensen (zoals ik) beter begrijpen wat aseksualiteit is, en begrijpen dat aseksuelen het niet makkelijk hebben in een wereld die gekenmerkt is door seks.

Daarvoor ben ik op zoek naar vrijwilligers om mij te helpen bij mijn onderzoek. Ik zoek hier mensen die het zien zitten om (anoniem!!!!) een interview te doen met mij (uiteraard met een lekkere tas koffie/thee en gebakje bij  ) Ook zou ik graag een enquête doen (uiteraard ook anoniem!), maar dit ga ik enkel doen als genoeg mensen mij willen helpen.

Dus alsjeblieft, lieve mensen, willen jullie een studente helpen in haar onderzoek?? Ik zal jullie heel dankbaar zijn!

Lieve groetjes
Elke

ps I : als jullie willen, kunnen jullie steeds contact opnemen met mijn school, zodat jullie zeker weten dat ik geen eerste de beste 'zeveraarke' ben, en mijn onderzoek zeer serieus opneem!!

TKO tweedekansonderwijs
Achterstraat 8
9040 Sint-Amandsberg
09/228.25.03

:wave:

Onderzoekstertje

ps: stel gerust vragen!!
jullie kunnen mij ook altijd bereiken op baby_e@live.be

myra

Leuk dat je aseksualiteit als eindwerk hebt gekozen...

Ik wil wel graag meewerken aan de enquete. stuur me maar een privéberichtje als je mijn adresgegevens nodig hebt...Een interview zie ik minder zitten, ik sta niet graag op die manier in de schijnwerpers... ;D

Onderzoekstertje

Citaat van: myra op februari 09, 2009, 10:53:50 AM
Leuk dat je aseksualiteit als eindwerk hebt gekozen...

Ik wil wel graag meewerken aan de enquete. stuur me maar een privéberichtje als je mijn adresgegevens nodig hebt...Een interview zie ik minder zitten, ik sta niet graag op die manier in de schijnwerpers... ;D

Hoi Myra!

Heel erg bedankt dat je me wilt helpen met mijn enquête! Ik stuur je, zodra ik een vragenlijst heb opgesteld, een bericht voor je privégegevens te verkrijgen.
Ik begrijp heel goed dat een interview een zware confrontatie is, daar heb ik alle respect voor hoor!

Groetjes!

myra

Bedankt voor je begrip  ;)

Ik wil ook wel open vragen (over aseksuele relaties bv) beantwoorden, als je dat zou helpen....

Onderzoekstertje

Citaat van: myra op februari 09, 2009, 11:00:50 AM
Bedankt voor je begrip  ;)

Ik wil ook wel open vragen (over aseksuele relaties bv) beantwoorden, als je dat zou helpen....

Ik ga inderdaad proberen om in mijn enquête enkele vragen te stellen ivm relaties, waar jullie dan al jullie eventuele ervaringen enz... bij kunt noteren. Hoe meer ik me kan verplaatsen in de (denk - beleef - gevoels)wereld van aseksuelen, hoe beter!!

Nogmaals bedankt hé Myra!
Lieve groetjes
Elke

myra

graag gedaan...Je helpt ons ook door iets met dit onderwerp te willen doen...

Gabrielle

Ik wil ook wel meedoen aan een enquete of interview.

Onderzoekstertje

Citaat van: Gabrielle op februari 09, 2009, 10:02:11 PM
Ik wil ook wel meedoen aan een enquete of interview.

Oh Gabrielle, fantastisch!! Ik kan me voorstellen dat een interview niet makkelijk is, dus ik ben superblij da je dat wilt doen!
Stuur me anders via een pm op via mail baby_e@live.be wanneer je juist kan, ik schik me volledig naar jou!!

bedankt en groetjes! (en tot snel ;))

petra1963

Ik wil wel een enquete invullen. Ik woon denk ik tever weg voor een interview ( bij Nijmegen, in Nederland). Maar ik stuur je nog wel een pmmetje !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Aan een enquête wil ik ook best meewerken (maakt het voor je onderzoek uit of we uit Vlaanderen of Nederland komen?)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

bebe

beetje late reactie misschien van mij,maar ook ik wil wel meewerken aan een enquete.
Ik denk dat ik ook te ver weg woon voor een intervieuw(Utrecht,Nederland) maar als ik je kan helpen door een enquete in te vullen,
bij deze!
groetjes
bebe

Onderzoekstertje

Hey Iedereen!!

Wat geweldig dat jullie allemaal willen meewerken! Hiervoor mijn grootste dank!

Ik heb het gevraagd aan mijn begeleidster, en ik mag online een enquête versturen. Dus ga ik eens goed nadenken over de vragen, en deze dan bij een bericht in de nieuwsbrief toevoegen!

Lieve groetjes!
Elke

Ienepien

Super!  :klap:

Ik hoop, dat je er iets aan hebt. :D

bebe

dat is goed nieuws van die enquete zeg!
Ben benieuwd, hou ons op de hoogte!