Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

ik ben op zoek!!

Gestart door Onderzoekstertje, februari 09, 2009, 09:49:45 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Onderzoekstertje

Hoi!

Ik heb al ongelooflijk veel gehad aan jullie hoor, jullie zijn echt super!! En om de gewoonte te volgen van dit forum, trakteer ik iedereen op een stukje  :cake: !! smakelijk

Onderzoekstertje

ps: Ik ga wel een beetje mijn tijd pakken ivm die vragenlijst, want ik wil hem echt heel goed hebben !!
maar ik hou jullie op de hoogte ;)

ps2: nog steeds op zoek naar mensen voor een interview ;)

Groetjes!  :wave:

Ienepien

Haha, taart, daar houden we wel van, hoor. ;D

petra1963

Hoeveel  :cake: neem je mee ? Voor mij graag mokka, alsjeblieft !  :)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

bebe

jaaaaa lekker  :cake: :cake: :cake:
gaat er altijd in! dank je wel!

Rhapsody

Ik wil ook wel meedoen aan die enquête. :)
Stuur me maar een pm als je hem af hebt, dan kan ik je wel mijn e-mail geven, lijkt me leuk!

Voor een interview woon in toch te ver in het Noorden.  :D
Anders had ik het wel willen doen.

sutoroberi_sheku

ik wil ook graag meedoen aan de enquête!!  ;D

Mannetje

Ja hoor. Zet maar op de mail. Vul ik even in.

Ereinion

En een interview door de telefoon? Mag dat niet, onderzoekstertje?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Onderzoekstertje

Ik ga dat eens vragen Ereinion! k zet t zo meteen in een mailtje naar mijn begeleidster! Dat zou eigenlijk wel handig zijn!


en ivm die  :cake:, ik heb gewoon een hele bakkerij afgehuurd, dan heeft iedereen de  :cake: die hij/zij het lekkerste vind he ;)
smakelijk!!


:wave:

Furryboh

Mij mag je ook gerust interviewen

Ben van Ninove , relatief dicht bij Gent dus , en loop school in Gent , dus ben er wel iedere weekdag  :)

Onderzoekstertje

Hey Ereinion (moet altijd goed kijken of ik je nick wel goed typ  :-\ waar komt die vandaan?) !
Ik heb het gevraagd aan mijn begeleidster of ik het interview telefonisch mag afleggen, en het is geen enkel probleem! Fantastisch nieuws niet? Ik ga dus deze week proberen uitvissen hoe skype werkt, en dan kunnen we eens afspreken voor te bellen! (Andere geïnteresseerden voor een telefonisch gesprek zijn altijd welkom! Het zou ongeveer een 30 min à een uurtje in beslag nemen, dat valt nog mee he?  :ange:)

Hey Furryboh!
Gewéldig nieuws! Laat je me via pm weten wanneer het je ongeveer past? En dan regel ik een rustig plaatsje om te babbelen met gebak en koffie!

groetjes!  :wave:

ps: hoe waren de  :cake:-jes? lekker?


bebe

ik wil ook wel meewerken aan een telefonisch intervieuw hoor, geen probleem!
Laat het maar weten !
enne de  :cake: :cake: :cake: waren heeeeeeerlijk! dank je wel! ;D

Onderzoekstertje

Hallo iedereen!  :wave:

Hier ben ik weer!

Ik heb nieuws ivm die telefonische interviews!! Ik heb besloten om op 2 dagen deze interviews te organiseren. Dit zou zijn op maandag 6 en maandag 13 april. Het uur maakt me helemaal niks uit, dit mogen jullie volledig zelf kiezen! Dus als je interesse hebt in een telefonisch interview met me, van een minuut of 30 - 45, laat het me weten! Schrijf er eventueel ook het uur bij dat je dit zou willen doen, opdat ik een uurschematje kan maken (2 tegelijk is niet zo gemakkelijk he ;)) De enige vereisten voor dit interview is aseksueel zijn (logisch  :D) en skype hebben op je pc.

Ik hoop dat ik snel iets hoor!

(ps: indien het niet gaat op deze twee dagen, wil ik het gerust ook op een andere dag doen hoor, die jullie me voorstellen dan. just let me know!)

groetjes en  :cake: smakelijk!

bebe

ik stuur je even een pm!