Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hoi! Ik zoek een aseksueel persoon (V) die dit wil delen op een vrouwenmagazine

Gestart door KimP, februari 13, 2014, 04:29:22 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

KimP

Hallo!
Ik ben Kim en bij werkende bij een vrouwenmagazine met meer dan 350.000 bezoekers. Voor een nieuw 'real life' verhaal ben ik opzoek naar een vrouwelijk aseksueel persoon die dit graag wilt delen. Natuurlijk mag je altijd anoniem blijven (denk aan schuilnaam etc.)

Ik hoor graag van jullie.
Vriendelijke groetjes,
Kim

Teal's Tracks

Hallo Kim, ik denk dat je dit beter kwijt kunt in het "Oproepen"-forum, onder het kopje "Aseksualiteit", aangezien daar veel oproepen gedaan worden voor interviews and such.  ;)

Aangezien ik een jongen ben, kan ik helaas niet meewerken met je interview. Maar er zijn genoeg vrouwen op deze fora die dat wel zouden willen, durf ik te wedden.  ;D
Nederlandstalige Aseksuelen op Facebook ontmoeten? (150+ leden)
https://www.facebook.com/groups/DutchAces/

KimP

#2
Hallo!
Ik ben Kim en bij werkende bij een populair vrouwenmagazine met meer dan 350.000 unieke bezoekers. Voor een nieuw 'real life' verhaal ben ik opzoek naar een vrouwelijk aseksueel persoon die dit graag wilt delen. Natuurlijk mag je altijd anoniem blijven. (schuilnaam etc.)
Meer informatie via persoonlijk bericht.

Ik hoor graag van jullie.
Vriendelijke groetjes


reader

hoi Kim,


heb je al iemand gevonden, anders geef ik me wel op, ik ben "reader", een vrouw van bijna 35, rondom Gent afkomstig. Je mag me altijd contacteren.

mvg
Reader

Karin Ze.nl

Nog even ter aanvulling op mijn collega Kim.

Het gaat om een interview op Ze.nl. Ze.nl is een online magazine opgericht door en voor vrouwen. Een pagina op het internet waar sinds 2007 álles wordt besproken, waar geen taboes bestaan en waar iedere vrouw terecht kan voor een dagelijkse dosis infotainment, humor en inspiratie.

Wekelijks plaatsen wij real life verhalen op de site van vrouwen die een niet gangbare levensstijl hebben, iets heftigs hebben meegemaakt etc. Voor voorbeelden zie http://www.ze.nl/tag/real_life. Het verhaal wordt altijd integer geschreven en kan onder een schuilnaam gepubliceerd worden. Het interview zal telefonisch of per mail plaatsvinden, wat je zelf het fijnst vindt. Het is wel belangrijk dat je een vrouw bent.

Wil jij meewerken om het taboe op aseksualiteit te doorbreken? Mail dan karin@ze.nl.

Vriendelijke groetjes,
Karin
Hoofdredacteur Ze.nl

KimP

Bedankt voor het reageren. Ik heb u een persoonlijk bericht gestuurd.

AceVentura

Hoi Kim en Karin,

Bedankt voor jullie interesse in aseksualiteit,  :cake: ?
Ik heb de twee topics even samengevoegd en bij de oproepen gezet.

Succes met het interview.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

SoulDragon

 :wave:
Ik had ook al een e-mail van ze gehad, en heb gezegt dat ik ook wel wil meewerken.
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

Edewecht

CiteerIk had ook al een e-mail van ze gehad, en heb gezegt dat ik ook wel wil meewerken.

:visibility: !!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

SoulDragon

Meteen al een reactie terug, we gaan ermee aan de slag.
Ik ben weer heel benieuwt naar het resultaat :D
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

Uffie

Citaat van: SoulDragon op februari 18, 2014, 08:31:31 AM
Meteen al een reactie terug, we gaan ermee aan de slag.
Ik ben weer heel benieuwt naar het resultaat :D
Spannend, ik zal het tijdschrift in de gaten houden. Veel succes!  :klap: :visibility:
Is there any escape - A guy called Gerald

SoulDragon

Ik krijg de uitgewerkte tekst nog te zien, en een berichtje wanneer het geplaatst wordt.
Dit zal ik hier ook wel even laten weten, maar ze zeiden al dat het wel even kon duuren omdat ze al een voorraadje hadden aan onderwerpen om te plaatsen.
Afwachten dus maar.
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

Dutchamoeba


SoulDragon

SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.