Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Interview

Gestart door leenvm, februari 25, 2015, 11:22:22 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

leenvm

Hallo opnieuw! :)

Enkele dagen geleden postte ik hier een bericht ivm een interview voor mijn bachelorproef. Ik heb ondertussen al veel positieve reacties gekregen, waarvoor dank!
Ik ben enkel nog op zoek naar een vrouw die aseksueel is en die het hier moeilijk mee heeft. Het interview mag telefonisch gebeuren en ik kan garanderen dat, indien gewenst, het interview niet gepubliceerd wordt (het zal enkel gelezen worden door twee lectoren).

Alvast bedankt!

Groetjes,
Leen

Ace89

Ik wil wel meedoen, maar dan via de mail of chat. Ik heb een hekel aan telefoneren, haha.
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

leenvm

#2
Citaat van: Nikkinda op februari 25, 2015, 04:25:59 PM
Ik wil wel meedoen, maar dan via de mail of chat. Ik heb een hekel aan telefoneren, haha.

Bedankt voor je reactie en medewerking! Kan ik de vragen doorsturen via mail?


Ace89

Hoihoi
Zet de vragen maar in pb. Mocht je n.a.v. mijn antwoorden nog meer vragen hebben dan kun je die natuurlijk gewoon stellen.
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

leenvm

Moest er nog iemand zich geroepen voelen om mij te helpen via telefoon (school geeft hier een voorkeur aan), altijd welkom! :)

Ace89

Ik heb besloten toch niet mee te doen, omdat er naar persoonlijke gegevens werd gevraagd en die wil ik niet geven. Ik vind dat helemaal niet relevant voor het verhaal, ook al lezen maar twee personen het. Misschien is er iemand anders die wel wil?
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

leenvm

#6
Hallo iedereen,

Zoals Nikkinda zegt vraag ik inderdaad naar persoonlijke informatie (emailadres, achternaam) omdat mijn lectoren moeten kunnen controleren of ik die persoon wel degelijk geïnterviewd heb. Indien er twijfel bestaat kan de lector de interviewee dus contacteren, maar dit gebeurt nagenoeg nooit.
Die persoonlijke info zal nergens gepubliceerd worden of in het interview te lezen zijn.

Ik hoop dat iemand anders mij wil helpen, het zou echt een heel grote meerwaarde zijn voor mijn bachelorproef.

Alvast bedankt!

Groetjes,
Leen

NewacE

Citaat van: leenvm op maart 03, 2015, 03:19:30 PM
Hallo iedereen,

Zoals Nikkinda zegt vraag ik inderdaad naar persoonlijke informatie (emailadres, achternaam) omdat mijn lectoren moeten kunnen controleren of ik die persoon wel degelijk geïnterviewd heb. Indien er twijfel bestaat kan de lector de interviewee dus contacteren, maar dit gebeurt nagenoeg nooit.
Die persoonlijke info zal nergens gepubliceerd worden of in het interview te lezen zijn.

Ik hoop dat iemand anders mij wil helpen, het zou echt een heel grote meerwaarde zijn voor mijn bachelorproef.

Alvast bedankt!

Groetjes,
Leen

Ja hoor, ik wil je wel helpen. Maar het liefst per email of chat. Ik heb net als Nikkinda een hekel aan telefoneren :))
Ik zie je pb wel tegemoet
If you have never been there, you can't imagine how it feels. And if you have, you can't imagine how it doesn't....

Briggy

Ik doe niet mee, maar het valt mij op dat er zoveel op het forum bang zijn om te telefoneren, ik ook!
12-1-2015 <3 MarkA

leenvm

Hallo,

Ondertussen is gebleken dat NewacE jammer genoeg niet volledig voldoet aan de criteria die ik zoek in een interviewee. Zou iemand anders mij hier nog mee kunnen helpen? Het gaat slechts over een tiental vragen die per mail of telefonisch kunnen beantwoord worden :)

Bedankt!

Groeten,
Leen

Koffie

Ik ben verbaal niet altijd even vlug (hoewel soms juist weer wel ;)) en dat maakt mij een beetje huiverig om het interview telefonisch te doen. Ik wil wel meewerken via mail. Als je wilt kun je mij een bericht sturen, dan kan je nagaan of ik aan de criteria voldoe.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Dutchamoeba

Ik ben niet bang voor een telefonisch interview. Ik ben echter 34 en worstel totaal niet met mijn aseksualiteit, dus ik voldoe gewoonweg niet aan het gezochte profiel...

Imogen

Same here, al ben ik een jaartje ouder  ;D
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Koffie

Ik ben 46 en mij vond-ie nog jong dus er is nog hoop hoor. ;)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie