Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hi.

Gestart door Madelon, mei 06, 2023, 10:49:46 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Madelon

Goedemorgen!

Ik heb me vandaag ingeschreven op dit forum. Ik ben 33 jaar, woonachtig in beverwijk en gay. Ben er nu net een paar maanden achter dat de aversie die ik altijd al voelde tegen fysieke intimiteit een naam heeft en ik me nu aseksueel mag noemen. Dat ik niet alleen op de wereld ben. Dat het niet een probleem is dat veranderingen behoeft maar dat het zo mag zijn.

Wat ik erg lastig vindt is dat ik nu uit een langere relatie kom (10jr) en merk dat ik wel weer toe ben aan daten en een flirt en liever nog zou ik een levenspartner vinden. Ik ben onzeker in hoe ik in contact kan komen met mensen die dit accepteren en zelf zoekend zijn naar een maatje of relatie. Alle tips zijn welkom :)
 
Looking for someone whose weirdness is compatible with mine to enjoy life even more

Piggelot

Welkom😁
Je kunt altijd een oproepje plaatsen in het contacthoekje, maar er zijn ook genoeg bijeenkomsten die georganiseerd worden. Bijvoorbeeld een dagje efteling of een ace kamp.

Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Blackbird

Welkom  :cake: - pizzapunt hebben we niet hier in de emoticons ;)

PallaS.

Welkom! Om me bij @Piggelot aan te sluiten: kom vooral een keertje langs on Utrecht, of ga mee met wandelen. Voor het laatste is het binnenkort zover op de 21ste! :)

Edewecht

Welkom Madelon! :) :cake2:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Welkom op het forum Madelon,  :cake:  :cake:  :cake:

CiteerWat ik erg lastig vindt is dat ik nu uit een langere relatie kom (10jr) en merk dat ik wel weer toe ben aan daten en een flirt en liever nog zou ik een levenspartner vinden. Ik ben onzeker in hoe ik in contact kan komen met mensen die dit accepteren en zelf zoekend zijn naar een maatje of relatie. Alle tips zijn welkom :)
Je kan een poging wagen in ons contacthoekje. Dat geeft uiteraard geen garantie op succes maar zorgt wel dat je iemand vind die bekend is met aseksualiteit en dit accepteert.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jaap

Hoi Madelon,

Welkom hier!  :cake:  :cake:

Madelon

Bedankt voor de welkomstwoorden. Ik zal de bijeenkomsten en het contacthoekje eens in de gaten houden. Leuk  :)
Looking for someone whose weirdness is compatible with mine to enjoy life even more

Monique66

I've got the right to be wrong van  Joss Stone als lijflied maar ook,
Soms is het beter niets te zeggen en alleen te lachen als lijfspreuk