Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Wie kijkt er wie er online is ?? :)

Gestart door Willem, september 29, 2007, 11:27:59 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ienepien

Dus dan durven ze uiteindelijk niet? Of snappen ze niet hoe het werkt, en trekken ze zich terug? Om dan maar weer als gast in te loggen? Maakt niet uit, als ze meelezen worden ze ook geïnformeerd hoe het allemaal zit, en hoe wij erover denken. :D

Sismo

Citaat van: Ienepien op oktober 02, 2007, 07:05:28 PM


De beste manier om te kijken of iemand online is, is zijn avatar zoeken (voor veel-posters is dat niet moeilijk), want daaronder staat een blauw icoontje voor online. Als je off-line bent, is het grijs.

Wat ben je toch een cyber-oma! Dat had ik in 2 jaar tijd nog niet eens door!  :klap:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Sismo, je valt me tegen. ;D
Maar met foto's en plaatjes ben ik een weet-niet. :'(

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

CiteerMaar met foto's en plaatjes ben ik een weet-niet.
Da's hier ook meer een kwestie van "kanniet"  :D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Sismo

Alle gasten zijn verstoppertje aan het spelen!  :o
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Willem

Ik zie ook nog altijd niet  "HOE"  want gisteren probeerde ik even als 'gast' verstoppertje te spelen, en vond echt niet hoe je dat dan wel doet !!!   :78: :flic:
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Ienepien


petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)


Stev

Waarschijnlijk hebben ze op hun PC c.q. Internet Explorer ingesteld dat hun gegevens voorgoed verborgen moeten blijven. Het zal me niet verbazen als dat kan.  :o
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien


Willem

kweeooknie maar  :flic:  moe maar es gaan kijke achter die  :banghead: PC c.p. IE want  :78: nader dan het  :rollol: ! ??? 
(Rebus ok?)
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

pinky

Oh, snapie het ook niet? Nou ik ben de weg in elk geval al kwijt. Computers moeten het gewoon doen en dan ben ik al blij!