Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Willems wattenbol en andere poezen

Gestart door Willem, september 29, 2007, 11:52:21 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Sismo

Ik was ook helemaal weg van dat beestje (en zij van mij....mijn huisbaas zag haar steeds minder...)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Citaat van: peter1963 op oktober 01, 2007, 09:22:07 AM
Ik weet hoe Siamezen klinken.. en dat is heel erg...

Dit klinkt alsof ze elke nacht onder je raam staan te janken  :)
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

petra1963

Mijn ouders hadden twee siamezen... Nou, dan weet je het wel.. En verder: in het voorjaar staan inderdaad hele ladingen krolse katten beneden te janken in het Bronnenbos. En dat hoor je hier erg goed, met name 's nachts. Dus ja, inderdaad, ze staan er ( soms). ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Willem

Nog eens poseren !!???    KLIK !





(Lui, hé?)
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Ienepien


Willem

JA, als je het niet kamt,
NEE, als je het wel kamt !   :P :P :P :P :P
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Ienepien

En hoe vaak moet dat? (of doe je dat) ???

Willem

Om de 2 à 3 dagen tenminste... 
Ideaal is dagelijks, maar dat is wel een heel karwei !  :D
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Ienepien

Ja, dan moet je verder niet zo veel te doen hebben. Geen Aven-verslaving ofzo. :D

Willem

Allebei !!!   
Aven verslaving en Wattebol verslaving !   ;D

Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Ienepien

En in de lunchpauze werk je dan nog even? :schater:

Willem

Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Ienepien

Zo! Dat zullen dan leuke ontwerpen worden.
Met heel veel kattenluikjes, en klimpalen, krabmuren en lekker lange gordijnen zeker?
En midden in het huis een kinderzandbak om in te schijten? :rollol:

Ienepien

#28
Wij hebben sinds 2 maanden een TURBO-kat. Het is een kat, die aan zijn tweede leven bezig is.
Op een dag kregen wij visite, en die mensen logeerden bij kennissen van ons. Die kennissen waren op vakantie, maar hun dochter van 15 bleef thuis, en die logées pasten dus op het huis en de dochter. Die dochter ging zaterdagavond met wat vriendinnen op de fiets naar de disco. Onderweg terug hoorden ze klaaglijk miauwen, en na enig zoekwerk bleek, dat er een zak in de sloot lag. Eruit gevist, en ze vonden 3 katjes, waarvan er 2 dood waren. Een leefde nog, een donker schildpadpoesje. Thuis gekomen een kattenbak met klepdeurtje gekocht, een tuigje met riempje en naamkokertje, en naar de dierenarts voor algehele check-up en wormenkuur, vlooienkuur. Maar die mensen die bij ons waren, dus, vertelden wel, dat de moeder het wel goed zou vinden, maar de vader was écht anti-kat. Dus hebben wij gezegd, dat het poesje dan wel bij ons mocht komen, als het écht niet mocht.
Zo gezegd, zo gedaan. Toen de kennissen van vakantie terugkwamen belde de vader ons, met de mededeling, dat hij zometeen een kat kwam brengen. Met poepkooi, riempje, kittenknabbeltjes en het hele rattaplan. Naar schatting een week of acht oud.
Zo hebben wij dus Turbo gekregen.
Ze vangt muizen, en is héél lief. Prrrrrrrrrrrrprrrrr. :pinguin:

Wie gooit er nu 8 weken oude poesjes in de sloot? Wat zijn dat voor dierenbeulen? :'(

petra1963

Ah bah !  :'( Wat akelig ! Inderdaad, wie doet nou zoiets !  >:(
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)