Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Wie is de Mol?

Gestart door Ereinion, maart 18, 2006, 06:18:25 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sismo

Iemand de nieuwe aflevering al gezien? Ik heb hem opgenomen en ga 'm nog kijken. Het wordt nu in Thailand gespeeld, leuk, want daar herken ik waarschijnlijk veel plekkken!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Ja, ik heb hem al gezien en heb meteen 3 verdachten, en één hoofdverdachte. Eens kijken of ik het weer net zo snel goed heb als vorig jaar.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Ik denk dat ik hem nu ga kijken!  :wave:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Sismo

Het lukt gewoon niet, hè....computer uit, tv en video aan.... :banghead:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Kijk je toch een andere keer.  ;D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Ja, da's wel verstandig, want ik moet natuurlijk wel alles goed volgen wil ik mijn mol eruit kunnen halen.  8)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Ik wou voorstellen om hem nu toch maar te kijken, want ik ga ook naar bed en ik dacht dat je dan alleen overbleef. Maar ik zag net dat er al weer nieuwe leden ingelogt hadden.

:wave: Myra, en meteen ook maar welterusten.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Goed dat jullie dit onderwerp weer hebben afgestoft. Ik heb ook wel een paar verdachten, maar nog geen idee of ik in de goede richting zit.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Ik heb 1 verdachte, maar dat is alleen maar gebaseerd op één gebeurtenis, dus zal niet lang stand houden...
Wat trouwens een voordeel is aan het opnemen op video? Bij twijfel lekker terugspoelen!  :D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Handig!
Ik heb twee hoofdverdachten, maar ook gebaseerd op één gebeurtenissen, dus ik probeer alles nog open te houden voordat ik me ga blindstaren op de persoon die er net voor de finale uitgaat  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Ik moet het wel elke keer opnemen, donderdag is mijn vaste werkavond.  :-\
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Ik zal het ook niet elke keer direct kunnen kijken, maar dat geeft niet vrijdagavond is altijd mijn relax avond dus kan ik het dan kijken (ipv mijn tijd te verdoen op dit forum  :D)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Ja, daar ben ik het helemaal mee eens  :klap:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Wie verdenken jullie dan? Ik verdenk Eva het meest.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.