Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hoeveel leden hebben we al?

Gestart door Jovi_Hobbes, april 27, 2006, 07:22:35 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ienepien


Sam

Het is weer zo ver: 72 gasten, 1 lid.

Ienepien


petra1963

Spam, spam, spam..

Wanneer gaan die computers nou eens een avond gewoon tv kijken, in plaats van anderen lastig vallen.. >:(
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Zonnekind

#784
Moeten we stilaan nog niet gaan denken wat we gaan doen bij het 500e lid?

Ik heb net even naar het aantal mensen gekeken, er zijn 46 gasten online en 1 lid, wat doen al die mensen op een zaterdagnacht om twintig voor 1 op een forum? Hebben die niets beters te doen? ;) :D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ienepien

20 over 12, hè Zonnekind. We lopen een uurtje voor. ;D

Als we nou eens gaan schiften? En zijn hier "leden" die nog nooit gepost hebben, of al meer dan een jaar niet meer online zijn.
Of maar één postje gepost hebben, en dan nooit meer online komen, dus niet eens hun welkomst-taart opeten. :-\

Sam

Tjaa, waarom zijn die uberhaupt lid geworden? Je kunt toch alles lezen zonder lid te zijn.

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Dat dacht ik ook al! Ze is nu niet "little" meer!  ;)

Maar als zij het was, had ze wel iets gepost, denk ik! Een nieuwe Fanny!  :wave:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-


pinky

Trouwens, wat gaan we nu doen bij het 500ste lid. Die zit er toch al vrij snel aan te komen! Die moet minstens extra taart krijgen, vind ik!

Ienepien


bebe

bij de volgende bijeenkomst een gratis pannenkoek???  ;D

pinky

Ja, pannekoeken! Wel paarse he? (mix wat bosbessen door het beslag, doet de truc wel...)

bebe

tuuuurlijk paarse,no problemo!