Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Nieuwe website gemaakt (forum) voor aseksuelen en andere onderwerpen

Gestart door romantischmeisje, september 15, 2011, 06:57:52 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

romantischmeisje

Hallo bezoekers van Aven,

Aangezien ik zelf ook aseksueel ben (heteroromnatisch aseksueel) heb ik een website gemaakt,
eigenlijk vooral voor de forum, over aseksualiteit. Er zijn ook andere categorieën die niet over
aseksualiteit gaan maar die je misschien ook interessant vindt om berichtjes in te posten.

De website noemt Vreemde Vogels, die speciaal is aangemaakt voor mensen die
zich voelen als een buitenbeentje, onbegrepen voelen en begrip zoeken,
maar vooral nieuwe vrienden willen maken die hetzelfde zijn zoals hen.

Ja, ik zoek dus eigenlijk leden, en Aven is waarschijnlijk wel de tofste forum voor aseksuelen  :afro:  ,
maar ik hoop dat je op mijn website ook veel plezier zal kunnen beleven  :cheerleader:  .

Nu staan er nog niet veel berichten in de forum, bij aseksualiteit eigenlijk nog niets   :'( ,
omdat de website nog nieuw is, maar ik hoop dat er snel verandering in zal komen.
De website is namelijk ook in het Nederlands gemaakt met de bedoeling om meer
Belgische en Nederlandse aseksuelen samen te laten komen, die ook over andere
dingen wel eens willen kletsen op onze forum.

Misschien spreken de andere onderwerpen op mijn website je ook wel aan  ::)  .

Neem alvast even een kijkje.  ;)

Hier is alvast de link: http://vreemdevogels.webs.com

myra

Welkom op Aven  :cake:

erg leuk concept, je website... Vind het fijn dat je je op mensen die 'anders' zijn als doelgroep richt. En mooie lay out trouwens ook...

Ik zal me registreren :)


AceVentura

Citeer
die speciaal is aangemaakt voor mensen die zich voelen als een buitenbeentje
Zelf zie ik me niet als buitenbeentje, maar dat komt misschien omdat ik een (onterechte?) negatieve associatie heb met dat woord.

Verder vind ik het een mooi initiatief en heb je website op onze links pagina toegevoegd:
http://asexuality.org/du/wiki/index.php?title=Links
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

romantischmeisje

Dank u ! Ik heb de layout zelf niet gemaakt (was het wel van plan eigenlijk omdat ik grafisch vormgever ben  :P ) maar toen ik dan kon kiezen uit de templates van webs.com en die gekke vogels zag, dacht ik, BINGO! Perfect voor de titel 'Vreemde Vogels' en heb ik het zo maar gelaten dan  ;D