Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ik ben trots op mezelf, omdat...

Gestart door Ereinion, mei 12, 2007, 09:35:53 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Ereinion

Ik ben trots op mezelf, omdat ik vandaag mijn baas heb verteld dat ik vanaf januari met verlof wil. Daar zag ik heel erg tegenop, om het definitief te vertellen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien


Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Hij schrok er van, terwijl ik al twee keer min of meer had gezegd dat ik dat graag wilde. Maar hij had niet verwacht dat ik het ook echt zou doen.  ::) Hij gaat er over nadenken hoe ik vervangen kan worden, maar ik heb al door laten schemeren dat ik helemaal weg ga als hij niet accoord gaat. Ik denk trouwens niet dat dat veel invloed op hem had, want hij is wel iemand die zijn werknemers graag gelukkig houdt en daar alles voor doet.

Nee, ik ga niet op reis. Ik ga er van uit dat mijn boek nog gedeeltelijk herschreven moet worden, dus dat ga ik doen. En verder met het tweede, natuurlijk. En lekker achter de naaimachine. Maar vooral ook nadenken wat ik nou eigenlijk wil gaan doen en helemaal tot rust komen. (als dat ooit gaat lukken  :-\ ) Het lijkt me heerlijk om de dingen te doen die ik graag wil en niet 's ochtends mijn bed uit moeten, omdat ik ergens naar toe moet. Wat een luxe, niet?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Wat een goed besluit, Ereinion !  :klap: Goed dat je het hebt doorgezet. En het is heerlijk om er niet meer iedere morgen vroeg uit te hoeven omdat je naar je werk moet.. zeg ik uit ervaring.. ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Wow! Goed dat je dat gedaan hebt joh! Zo nou heb je straks nog meer AVEN tijd.  ;) Neej, je moet lekker je dingen gaan doen. Oh ik hoop zo voor je dat het boek gepubliceerd gaat worden. Zeker weten dat ik hem ga kopen! En als ik nog hier zit, laat ik hem gewoon opsturen hoor!

Ereinion

 :D Wat zijn jullie toch allemaal lief!

(oeps, dit hoorde in het andere topic...)

Ik ben er trots op dat ik met zulke lieve mensen op een forum zit.  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien



petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Stev

Ik ook, ik ook...

Erg fijn voor je, Ereinion! Ik ben helemaal niet benieuwd hoor maar wat voor soort verlof is het? Mag het zo maar?
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

Sabatical?
Weet je trouwens al iets?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Onbetaald verlof. Nou ja, betaald mag natuurlijk ook, maar daar ga ik maar niet van uit.  ;D

Ik ben gewoon toe aan wat rust en financieel kan het wel. Mijn vriend en ik hebben gelukkig niet zoveel nodig en zijn wel wat gewend. Het staat me steeds meer tegen dat ik zoveel tijd op mijn werk door moet brengen, terwijl er zoveel andere dingen zijn waar ik dan niet aan toe kom. Ik vind dit een beetje verwend klinken, maar zo bedoel ik het niet. Geld heb je nu eenmaal nodig, dus ik ga wel weer aan het werk, maar ik wil eens kijken of ik niet wat meer dingen met elkaar kan combineren. En als ik dan een briljant idee krijg wil ik wel de tijd hebben om er veel energie in te steken.

Mijn baas is er nog niet op terug gekomen. Ik geef hem nog even tijd en anders begin ik er wel weer over.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Je krijgt vast wel een briljant en creatief idee !  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)