Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

26 maart 2011: de eerste praatmeeting

Gestart door Ereinion, januari 30, 2011, 10:40:22 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fricai

Pff, details verder? :)
Hoelaat spreken we af? Iedereen kom maar naar Wageningen busstation, da's vlakbij. Willen mensen die komen en mijn nummer nog niet hebben even pm'en?
Nemen mensen wat voedsel mee? Of zal ik wat kopen op voorhand? .. AH is vlakbij en gaat om 16u open..

Jovi_Hobbes

Misschien is het handig om niet al te laat te beginnen zodat mensen die verder moeten reizen niet halverwege al weg moeten. We kunnen bijvoorbeeld ergens tussen 12.00 en 12.30 op het busstation afspreken of is dat voor sommigen niet haalbaar?

Tof trouwens dat het bij jouw studentenvereniging kan Fricai  :klap:

Wat het eten betreft: als je van te voren iets gaat inslaan moet je ook al van te voren weten voor hoeveel mensen. Wat dat betreft is het misschien handiger om op een gegeven moment met de mensen die er dan nog zijn de AH lastig te vallen.
Verder kunnen we misschien wat eetbare dingen voor tijdens de middag meenemen. Als een paar mensen iets lekkers meenemen zullen we vast niet verhongeren  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Dutchamoeba

Rare vraag misschien, maar is het busstation op dezelfde plek als het treinstation?

Jovi_Hobbes

Wageningen heeft geen treinstation, je moet dus een stukje met de bus. Dat kan zo te zien of via station Ede-Wageningen of station Rhenen. Afhankelijk van waar je vandaan komt. Als je via Utrecht reist lijkt Rhenen het snelst.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Fricai

Nee joh, gewoon altijd naar Ede-Wageningen reizen en dan met bus 88 (als je op Ede-Wageningen met de trap naar beneden loopt aan je linkerkant), die rijdt tot Wageningen busstation. :)

Ereinion

En misschien zijn er mensen die met de auto komen, waarmee je het laatste stukje mee kunt rijden.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Fricai

Ede-Wageningen ligt ten noorden van hier, dus als iemand uit het noorden komt kan die er misschien langs (geen idee van snelwegen e.d.). Anders kan ophalen ook nog, maar scheelt weinig qua tijd, auto ongeveer 10 minuten, bus ongeveer 20, denk ik. En die bus rijdt redelijk vaak. :)

Happy

Weliswaar nog onder voorbehoud, maar als het een beetje meezit hoop ik ook te komen.

AceVentura

Het lijkt me een goed idee als iedereen wat meeneemt (of we doneren allemaal wat aan Fricai natuurlijk :) ).
Ik kom waarschijnlijk met de auto, tenzij parkeren een ramp is, maar ik zie op de kaart heel veel P'tjes staan :)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Aere

Komt er nog iemand anders uit Antwerpen? Ik heb niet veel zin om de hele tocht alleen af te leggen >.<

(trein)

Dutchamoeba


Appelsien

Citaat van: Aere op maart 17, 2011, 07:09:17 PM
Komt er nog iemand anders uit Antwerpen? Ik heb niet veel zin om de hele tocht alleen af te leggen >.<

(trein)

Ik zou wel willen, maar vind deze praatmeeting niet echt de geschikte gelegenheid om voor de eerste keer met de aanwezigen kennis te maken.
Zeker niet omdat ik het moeilijk heb om over mijn gedachten en gevoelens te praten.

Mannetje

Ik denk dat niemand het een probleem zal vinden dat je er meer als toehoorder bij zou zitten?

Dutchamoeba

Iedereen begrijpt dat het niet altijd makkelijk is om over je gedachten en gevoelens te praten, maar dat hoeft ook niet. Net als Mannetje al aangeeft, is het geen probleem om er meer als toehoorder bij te zitten; je zou toch nog heel veel kunnen hebben aan luisteren alleen.

AceVentura

In real life praat ik ook een stuk minder makkelijk over aseksualiteit dan hier op het forum, dat is voor mij juist reden om naar de praat meeting toe te gaan, om er zo aan te wennen er makkelijker over te praten.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler