Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

26 maart 2011: de eerste praatmeeting

Gestart door Ereinion, januari 30, 2011, 10:40:22 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Filosoof

Ik zal er niet bij zijn zaterdag. De behoefte om 'lotgenoten' te ontmoeten en ervaringen uit te wisselen, is een beetje weggezakt. Ik wens iedereen die wel gaat veel plezier, en wie weet zal ik er een volgende keer bij zijn :)

Wil wel even mensen waarschuwen die met openbaar vervoer reizen. Er is zaterdag een NVU (nederlandse volksunie) demonstratie in Ede, dus als je met de trein gaat, zou het kunnen dat je last gaat krijgen van neonazi's en tegendemonstranten of dat politie je gaat controleren op ID en zo :)
"Voor de aarde was de zaak eenvoudig genoeg. Die draaide maar om z'n as en vervolgde z'n baan om de zon en had er geen weet van. Maar de menschen erop tobden met moeite en zorg en veel verdriet door de dagen, alsof 't zonder die moeite, die zorg en dat verdriet geen avond zou worden." - Nescio

Jovi_Hobbes

Nou, gezellig. Gelukkig zie ik er aardig onschuldig uit  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Jammer dat je er niet zult zijn, Filosoof.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Fricai

CiteerDe vraag vind ik eigenlijk wel belangrijk: Is er iets in de buurt om een lunch te halen (AH, andere supermarkt, bakkertje, noem maar op) ?

Zowel AH als een hele straat vol horeca binnen 5 minuten lopen.

CiteerAls ik het kort samen mag vatten: Tussen 12:00 en 13:00

Jullie moeten reizen, ik niet :P Ik vind alles wel best.

Citeer- Vragen: Van dutchamoeba, die volgens mij ook de enige is die zich aangeboden heeft als gespreksleider
           Ik heb thuis geen (werkende) printer, neemt iemand de vragen op papier mee ?
- Ereinion maakt aantekeningen (willen we dat ? En dan bedoel ik natuurlijk de aantekeningen, niet dat Ereinion dat doet Smiley )
- Als ik het goed begrijp zijn drankjes tegen betaling te krijgen maar moet eten meegenomen worden ?, zie ook de vraag hierboven Smiley

Drinken is er, eten niet of nauwelijks, dus ofwel mensen nemen wat mee ofwel we lassen een voedselpauze in. :P
Betreft de hele opzet van het gebeuren, maakt me allemaal niks uit. :P

Citeerof Fricai haalt ons op op het busstation? In het laatste geval moeten we een specifieke tijd (of tijden) afspreken.

Route is heel makkelijk te vinden. Ereinion heeft al wat gePMd inmiddels, maar eventueel kan ik ook best mensen ophalen, of via telefoon de weg verduidelijken. Sla mijn nummer gewoon op allemaal dan kan er niks mis gaan.

CiteerVolgens mij is het korter om in Arnhem op de bus te stappen, dan om eerst door te gaan naar Ede-Wageningen. Maar misschien kijk ik verkeerd.
En ik moet mijn OV-chip nog aanmelden, denk ik. Of kan ik nog met strippenkaart reizen?

9292ov gekeken? Denk dat het ongeveer even lang is. Voor mij is naar Ede altijd sneller, maar ik hoef dan ook niet helemaal tot het busstation met die 88.
Zowel 88 (vanaf Ede) als de 86 (vanaf Arnhem) konden de laatste keren dat ik ging (respectievelijk een paar weken en een paar maanden geleden) nog gewoon met strippen.

Filosoof

Citaat van: Jovi_Hobbes op maart 24, 2011, 08:38:31 PM
Nou, gezellig. Gelukkig zie ik er aardig onschuldig uit  :D

Mja, dan mag je misschien wel doorlopen zonder je ID te laten zien ;-)
"Voor de aarde was de zaak eenvoudig genoeg. Die draaide maar om z'n as en vervolgde z'n baan om de zon en had er geen weet van. Maar de menschen erop tobden met moeite en zorg en veel verdriet door de dagen, alsof 't zonder die moeite, die zorg en dat verdriet geen avond zou worden." - Nescio

Roos1984

okey ik wil dan wel rond 15u komen als dat nog zin heeft? kan ik iemand dan bellen?
Happiness comes to them, who brings happiness to others -Dalai Lama-

Fricai

Als je uren moet reizen zou ik het niet doen, maar als het toch niet te ver is is dat nog wel de moeite denk ik.
Bel mij maar, mijn nummer staat in die PM van Ereinion. ;)

solo

hier nog een auto verslaafde
ik kom met de auto
Het leven van een mens is ,
wat zijn gedachten er van maken

Dutchamoeba

Citaat van: Filosoof op maart 24, 2011, 08:36:25 PM
Wil wel even mensen waarschuwen die met openbaar vervoer reizen. Er is zaterdag een NVU (nederlandse volksunie) demonstratie in Ede, dus als je met de trein gaat, zou het kunnen dat je last gaat krijgen van neonazi's en tegendemonstranten of dat politie je gaat controleren op ID en zo :)

Hier word ik niet blij van... Misschien is lijn 86 vanaf Arnhem de beste optie?

Dutchamoeba

Ik bedenk me opeens dat dat ook niet handig is gezien het feit dat ik een Kruidvat-kaartje heb...

Dutchamoeba

De strippenkaart is nog steeds geldig bij Syntus. Hoeveel strippen ben je kwijt aan lijn 88?

Dutchamoeba

De begintijd is zo'n beetje bekend, maar wat is de eindtijd? Dit is handig om te weten i.v.m. de terugreis.

Ereinion

#132
Ik heb geen idee. Ik verwacht een uurtje of zes. Daarna misschien even samen wat eten...
Het ligt er ook een beetje aan hoe het gaat, denk ik.

Ik ga iedereen mailen dat 13.30 12.30 uur de begintijd wordt.


(aanpassing door Jovi_hobbes, in de PM stond de tijd al goed, maar het is dus echt  12.30 )
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ereinion

Dit is mijn reisschema:

09:31    Borne    2    Nijverdal    Stoptrein (NS)
09:42    Almelo    4b
------       
09:48    Almelo    4    Deventer    Intercity (NS)
10:14    Deventer          
10:27    Apeldoorn          
10:54    Amersfoort          
11:09    Utrecht Centraal    8
------      
11:23    Utrecht Centraal    4a    Ede-Wageningen    Intercity (NS)
11:48    Ede-Wageningen    4

Ik neem toch deze, want ik word altijd nerveus van bussen en zo kan ik met jullie meerijden.  :)   
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Ik sluit me vanaf 11:23 bij Ereinion aan in Utrecht.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?