Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Article in the Daily Mail

Gestart door NewacE, oktober 25, 2013, 11:26:39 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dutchamoeba

 :schater:

Nou, dan hoef ik mij geen zorgen te maken...

SoulDragon

Nou Uffie, die vorige leidinggevende van je is wel heel maf! bah...moet niet gekker worden.
Ik heb tot mijn 29ste ook nog lekker thuis bij mijn moeder gewoond, en we vonden het allebei heel gezellig,
was het niet door bepaalde omstandigheden had ik er waarschijnlijk nog gewoont.
Ik kreeg inderdaad wel vaker de vraag van collega's waarom ik nog thuis woonde en of ik niet op mezelf zou willen wonen.
Maar als je dan zegt dat je het prima bevalt en op je 16de al op kamers hebt gewoond zijn ze snel uitgelult gelukkig.
Een vriend van me (32) woont nog steeds bij zijn moeder, en blijft hij voorlopig ook gewoon doen, niets mis met hem...in dat opzicht dan :D
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

Dutchamoeba


Uffie

@SoulDragon ach, sommige mensen zijn nu eenmaal niet wijzer. Zeg ik nu hoor, met de wijsheid achteraf. Op het moment dat je wat zwakker in je schoenen staat ga je toch wel enigszins aan jezelf twijfelen.... Gelukkig ben ik altijd wel zo eigenwijs geweest om me niet al teveel doordat soort praatjes te laten beïnvloeden.  ;D
En als jij het gezellig vond om bij je moeder te wonen, en je moeder vond het ook gezellig, so what? Misschien waren je collega's wel jaloers.  :)
Maar om even op het onderwerp van deze post te blijven, het artikel is nu ook al in een Franstalig Belgisch blad verschenen, met de nodige reacties. Nou is mijn Frans niet om over naar huis te schrijven, maar de reacties zijn van het soort: "ze moet het eerst proberen", "het zal wel een hormoonkwestie zijn", en de meest onsmakelijke "ze moet niet verbaasd zijn als ze beledigd of bedreigd wordt".  :bricks:
Hier het artikel: http://www.7sur7.be/7s7/fr/1520/Sexe-Relations/article/detail/1728662/2013/10/24/Elle-n-a-jamais-fait-l-amour-et-ne-le-fera-sans-doute-jamais.dhtml
Is there any escape - A guy called Gerald

NewacE

Citaat van: Uffie op november 06, 2013, 10:33:50 PM
Maar om even op het onderwerp van deze post te blijven, het artikel is nu ook al in een Franstalig Belgisch blad verschenen, met de nodige reacties. Nou is mijn Frans niet om over naar huis te schrijven, maar de reacties zijn van het soort: "ze moet het eerst proberen", "het zal wel een hormoonkwestie zijn", en de meest onsmakelijke "ze moet niet verbaasd zijn als ze beledigd of bedreigd wordt".  :bricks:
Hier het artikel: http://www.7sur7.be/7s7/fr/1520/Sexe-Relations/article/detail/1728662/2013/10/24/Elle-n-a-jamais-fait-l-amour-et-ne-le-fera-sans-doute-jamais.dhtml

Om even terug te komen op het Daily Mail artikel; ik dacht dat ik dit al geschreven had, maar blijkbaar niet. (zoals ergens anders al gezegd, ik heb een hoofd als een vergiet ;D) Dus bij deze dan:
Ongeveer 7 maanden geleden stond er een soortgelijk artikel in dezelfde krant. Door dat artikel ben ik hier terecht gekomen :cheerleader: Als ik nu de reacties van mensen vergelijk tussen toen en nu, is er al groot verschil. De reacties waren nu veel milder. Zeker gezien het soort krant het is. Dus het lijkt de goede kant op te gaan.
If you have never been there, you can't imagine how it feels. And if you have, you can't imagine how it doesn't....

Dutchamoeba

Ik vind de reacties ook nog vrij mild. Er zijn er zelfs die het voor aseksuelen opnemen. En 1 van de mensen die zich afvraagt of het een hormoonkwestie is stelt die vraag voorzichtig, met als uitleg erbij dat ze zelf een hormoontekort heeft gehad, en dat ze zich daarom afvraagt of dat hier ook het geval is.

Brummetje

Ik ken een man die tot zijn 40e (ong) bij z'n moeder heeft gewoond.

Als ik geen vriend had gehad, had ik ook nog thuis gewoond. Ik krijg simpelweg te weinig WGA om op mezelf te wonen.
Ik kan soms wat hard/bot overkomen: is niet mijn bedoeling.

NewacE

Citaat van: Brummetje op november 10, 2013, 11:02:48 AM
Als ik geen vriend had gehad, had ik ook nog thuis gewoond. Ik krijg simpelweg te weinig WGA om op mezelf te wonen.
Misschien een hele stomme vraag Brummetje, maar wat is WGA?
If you have never been there, you can't imagine how it feels. And if you have, you can't imagine how it doesn't....

Fricai

Voor het geval Brummetje dit topic over het hoofd ziet (die is er niet zo vaak geloof ik?), het is een deel van het sociaal stelsel van toepassing op gedeeltelijk arbeidsongeschikten, als ik het goed heb.

Brummetje

Citaat van: NewacE op november 10, 2013, 12:09:54 PM
Citaat van: Brummetje op november 10, 2013, 11:02:48 AM
Als ik geen vriend had gehad, had ik ook nog thuis gewoond. Ik krijg simpelweg te weinig WGA om op mezelf te wonen.
Misschien een hele stomme vraag Brummetje, maar wat is WGA?

Jaja, ik ben er. ;D

WGA is een vorm van WIA. Je hebt ook IVA.
WGA is voor gedeeltelijk arbeidsongeschikten. En IVA voor mensen die geheel arbeidsongeschikt zijn.
Ik kan soms wat hard/bot overkomen: is niet mijn bedoeling.