Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ik ben trots op mezelf, omdat...

Gestart door Ereinion, mei 12, 2007, 09:35:53 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

 :klap: wat goed van je!
En het geeft toch niet dat het niet helemaal goed ging. Je bent er toch om te leren. Het is al een hele prestatie dat je het überhaubt hebt gedaan. Je mag met recht trots op jezelf zijn  :knuffel:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

Dank jullie!
heb er nog eens over nagedacht en kon achteraf precies vertellen wat misschien anders had gemoeten. Mijn supervisor heeft me nog ideeën gegeven die erg bruikbaar zijn voor een volgende keer. Dat is ook erg fijn. Maar voel me nog steed goed over die sessie. En dat is het belangrijkste voor mij! Normaal zou ik me dan rot voelen als ik zelf weet dat het anders had gemoeten, mijn supervisor zegt wat ik anders had kunnen doen, maar ben nu vooral trots op het feit dat ik mijn eerste sessie heb overleeft en dat zonder van die ongemakkelijke stiltes en dat zowel ik als de cliënt lol heeft gehad! Dat is voor mij al erg fijn om te weten dat ik dat kan!
En ja, ik ben er om te leren. Dat moet ik mezelf ook voor blijven houden hoor! Dus dat doe ik dan maar!

Jovi_Hobbes

Goed zo! En leren doe je het beste door fouten te maken. Dus juist van fouten maken word je beter!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Haha, van fouten maken word je beter. Ikke misschien wel, maar what about the cliënten! Hihi. Nou ja, ik zou ze er toch niet slechter van maken denk ik! Hoop ik... :S

petra1963

Nou, of de cliënten slechter worden van jouw werk.. Ik hoop het niet, en ik denk het ook niet. toch ?
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Citaat van: Pinky op december 22, 2007, 07:08:16 AM
maar what about the cliënten!

O, who cares about them!  ;D
Haha, ik snap wat je bedoelt. Maar ik denk ook niet dat je hele grote blunders moet maken, maar van dingen waarvan je merkt dat je ze beter had kunnen aanpakken leer je natuurlijk wel een hoop, ook zonder de cliënten "stuk" te maken.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

Nou ik ben nu eerder te voorzichtig, dus denk niet dat ik ze opnieuw traumatiseer ofzo! In het ergste geval denken ze dat ik niets kan en ze ook niet kan helpen en hebben ze zich een uur verveeld! Nou ja, als dat alles is!

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Inderdaad, vervelen is toch niet zo erg  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

Helemaal niet! Ze doen toch iets nuttigs. Misschien niet voor henzelf, maar in elke geval voor mij! Haha!

Ienepien

En daar gaat het om. Ervaring, ervaring, ervaring. ;)


Stev

Ik ben trots op mezelf dat ik het nog steeds volhoud om al die oude berichten niet te willen lezen.  :pinguin:

Dus sorry als ik regelmatig belangrijke dingen mis en/of niet meer op verdrietige of juist fijne berichten reageer  :-[
Mocht er iets super belangrijks zijn dan kunnen jullie altijd een PM-tje sturen!
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.