Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Vakaaantie, waar gaan jullie heen??

Gestart door phoebe, juni 16, 2010, 04:04:23 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ciara

Ik ga naar castlefest  :) nog maar een weekje!! (en twee dagen). Hopen dat het weer een beetje meezit.

myra

Citaat van: Lama op juli 24, 2011, 11:38:52 PM
Ik ga niet. Lekker aan het werk. Wie weet volgend jaar weer. Maar dit jaar even wat extra geld sparen, zodat ik volgend jaar extra ver weg kan... Maar normandië. Leuk! Weet je al wat je daar gaat doen?


een paar daagjes wandelen langs de kustlijn, die zou zo mooi zijn met zijn kliffen...

Ereinion

Oh, dat zal best. Met wie ga je eigenlijk, Myra?

Ciara, ben je vrijwilliger of bezoeker? Misschien zie ik je daar. Zoals altijd ben ik te vinden in het Koetshuis.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ciara

Vrijwilliger zoals gewoonlijk. Ik ben als ik aan het werk ben te vinden bij de infostand, en anders sta ik 9 van de 10 keer te dansen.

Lama

En zo lost de boel zich alsnog mooi op, misschien. Kreeg net een bericht in mijn mailbox met de vraag of ik als vrijwilliger mee wil op een jongerenreis naar Oostenrijk... mwah, dat wil ik wel. Vertrek aanstaande vrijdag. Nu maar hopen dat er niet veel meer vrijwilligers zijn.

Ereinion

Klinkt leuk, Lama!

Meestal neem ik de andere ingang, maar ik zal eens een kijkje nemen bij de info-stand, Ciara.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra


Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Misschien op korte termijn een reisje van een week naar Italië  :cheerleader: :cheerleader: :cheerleader: :cheerleader: :cheerleader: :cheerleader: :cheerleader: later deze herfst hopelijk nog een reisje naar Grandchamps in Zwitserland, en volgend jaar mei een reis van een week naar Taize !  :cheerleader: :cheerleader: :cheerleader: :cheerleader: :cheerleader: :cheerleader: :cheerleader: :cheerleader: :cheerleader:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

myra

Citaat van: peter1963 op juli 27, 2011, 08:39:11 PM
Misschien op korte termijn een reisje van een week naar Italië  :cheerleader: :cheerleader: :cheerleader: :cheerleader: :cheerleader: :cheerleader: :cheerleader: later deze herfst hopelijk nog een reisje naar Grandchamps in Zwitserland, en volgend jaar mei een reis van een week naar Taize !  :cheerleader: :cheerleader: :cheerleader: :cheerleader: :cheerleader: :cheerleader: :cheerleader: :cheerleader: :cheerleader:

leuke vooruitzichten, Peter!

Ik zou volgend jaar eens naar Tenerife willen gaan, altijd een goed klimaat en naar t schijnt prachtige natuur...Een tot rust kom vakantie :)

anonymous

Tuinesie, lekker met je handen in de grond en het groen

Sismo

 :D ik ga vaak naar Gardenia, ook leuk!
(maar tussendoor dit jaar ook naar Macedonië)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Lama

Wat een vakantieplannen allemaal!

Bij mij is het (bij gebrek aan ervaring) geen Oostenrijk geworden, maar Oosterhout. Dus toch een weekje weg geweest en leuke dingen gedaan. Als vrijwillig begeleiding was ik mee met een jongerenreis voor vier verstandelijk beperkte jongens (waarvan 2 met autisme). Wel pittig ook hoor, maar ook erg interessant en gezellig. Ik ga nu het reisverslag ervan maken, dus ik kan met de foto´s erbij nog heerlijk nagenieten!

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

anonymous