Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Dankwoord

Gestart door Thierry27, juli 27, 2014, 10:51:26 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Thierry27

Hoi allemaal

Vijf jaar geleden meldde ik me aan op dit forum, met de bedoeling iemand te leren kennen met dezelfde opvatting over seksualiteit. Jaren gingen voorbij, en de moed zakte zowat in mijn schoenen, toen ik constateerde dat er zeer weinig reacties kwamen op mijn berichten. Daarenboven waren ook zeer weinig Belgen actief op dit forum, waardoor de zoektocht er niet gemakkelijker op werd...

Bijna een jaar geleden, op 23 augustus, kreeg ik echter een berichtje van iemand op dit forum... We wisselden enkele berichtjes uit, voegden elkaar toe op Facebook, en leerden elkaar stelselmatig kennen via de chat. Uiteindelijk - traag maar zeker - kwam er dan toch een eerste 'afspraakje'... Ietwat onwennig, doch voelde het goed een soortgenoot te kunnen ontmoeten... En nu, ongeveer een jaar na ons eerste berichtje, zijn we reeds meer dan vier maanden samen. We voelen ons alle twee ontzettend goed bij onze relatie en hebben van elkaar leren genieten op onze eigen manier.

Waarom dit berichtje? Om te laten zien dat je de moed nooit mag verliezen... Blijf vechten voor die ene persoon, die je dat bijzondere gevoel kan geven.
Ik weet nu, vijf jaren na aanmelden op dit forum, en vele twijfels later, dat ik toen de juiste keuze heb gemaakt... Dank aan iedereen op dit forum die me door deze moeilijke periode heeft gesleurd. Dank aan de administratoren, het ga jullie goed!

:cake: 

Sismo

Wat fijn en wat lief dat je dit hier verteld!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ordinarium

Dit zal een hoop mensen moed geven :D

Cor1992

Citaat van: Ordinarium op augustus 31, 2014, 09:19:01 PM
Dit zal een hoop mensen moed geven :D

Gaat jou ook echt wel lukken lieve Ordinarium  :cake:

Briggy

12-1-2015 <3 MarkA